Teori. puh*

Äntligen slipper man plugga på den skiten mer! Yes ;P
Det va inte långt över gränsen men det skiter jag i för godkänd det blidde jag =) hihi

Mys med Martin igår. Bra skit som vanligt.
Blir resa med bara Martin nu verkar det som.
Skulle vart jäävligt kul om Marre och Adam hade följt med men man får inte alltid allt som man vill.
Får bli en annan gång.
Det blir nog väldigt mysigt med bara merris också såklart =)

Slutar det ena jobbet imorrn.. skönt =)

Ska jobba på det andra jobbet idag 16-22 och samma tid på fre.. sen är det bara fyra tillfällen kvar där också. Nästa torsdag är jag helt klar =) skönt!

Nu ska jag keka.

peace <3

Kommentarer
Postat av: Marie

jag är SÅ snäll som offrar mig. får jag hedersmedalj eller nått? hihi.

Postat av: Jennifer

GRATTIS SAAAAAAAAAAARIS :)

2006-08-03 @ 19:30:13
URL: http://jennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback