15 månader, wehjuuuu

Jupps, idag är det den 10/12-2006... 15 månader efter 10/9-2005, dagen då jag och merris officiellt blev tillsammans.. Vi smuffla å gruffla långt innan det men ni som känner merris vet hur han är, seeeeeg och lååångsam med att komma till skott så att säga... Bah bah bah.. iaf, så är det..

Så idag har vi haft myyysdag. Min kusin, hans fru och deras två ungar (kan man kalla sånna som går i nian för ungar? dessutom är dom förmodligen längre än mig också!) kom och väckte oss klockan 11 för dom äter luch klockan 12.. BAH jävla människor.. Ja så jag och martin pallra oss upp och åt luch som frukost klockan 12 idag.. fick sitta framför tv:n som tur va för vi fick inte plats i köket =) mihi... sen har vi bara moffat och moffat och moffat idag, och igår också för den delen..

Jag och martin var och handla till min familia igår. martin fick stå för den stoooora godispåsen och den dyyyraste glassen (alltså säga till mamma att det var han som valde de, för de var faktiskt så).. som tur är tycker min mammsi om martin så mkt så det var looongan så att säga..

Så, en slö dag innan men nu sätter pluggandet igång.. har svenskatal imorrn, ska fylla i träningsdagboken sen i september typ (yes, jag är seeeeg med den tråkiga skiten), plugga NK och eventuellt även matte... YEY happyface, inte.. alla mina tankar kretsar just nu kring ållympiaden.. hur vi ska kunna trycka in 27 pers i en etta på wetterlin och så vidare =P

Men I LOOOOVE MY MAN IAF... den bästa pojkvännen på jorden <3 nanananana

naaaaaaawePUUUUUSS PÅREJJ HONEY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback