Helgen. typ.

Fredags: Hipp som happ bestämde jag och lusen oss för att åka till skövde och inhandla julklappar. Vi tog med oss brolle och min kusin också. Köpte lite klappar till bröderna och sååå. Sen åkte vi till Partaj, en mycket trevlig lite store måste jag säga och sofia gillade den skarpt.
Efter skövde åkte vi till donken där min lilla merris jobbade och lovade att fixa värsta burgaren till sofia som tack för att hon klipper honom, men det blev en helt vanlig med kyckling på.. T t t, han duger inte till det där jobbet den lilla jäkeln ;oP.. Sedan åkte jag och sofia hem till henne där vi rimmade lite och hade allmänt gemytligt. Inväntade sedan Martin som kom med chips och godis för att vi skulle kolla idolfinalen hos henne. Hon gillar sällskap och vi gillar henne =) Förra helgen (eller om de va i förra veckan?)  var vi där och åt mat också.. Hon och martin kommer bra överens, de gillar vi =) Sen åkte jag hem och soov alldeles för sent.

Lördags: Klockan ringde tidigt. Rink-bandy på g minsann. Tredje gången vi mötte vartofta som innan hade vunnit dom två andra matchen. Nu blev det oavgjort. Efter matchen fick jag toooookont i ryggen. Men åkte iaf upp till jobbet och hämtade nyckel åsååå. Sen åkte jag hem och sov, för hade planerat att träna kl 15.30.. Vaknar kl 15 och märker att ryggvärken har blivit tusen ggr värre! TYPISKT tänkte jag, ingen träning. Sen slutar inte värken trots att jag hela kvällen ligger på värmedynan och med tigerbalsam och zon och allt möjligt insmetat.. Får ringa jobbet och säga att jag eventuellt inte kan jobba. DOh jag som skulle tjäna multum bara för att det inte fanns jobb ( ca tretusen på 14 timmars jobb )... En vänlig kvinna jag ringde sa att hon kunde jobba iaf på morgonen. Tack och lov för det.

Söndags: Klockan ringer även denna dag vid 7-tiden. Ställer mig upp och märker ganska snart att ryggvärken inte är borta överhuvudtaget. Så somnar in igen och ställer innan dess klockan på 10. Vid 10 går jag upp och lyckas faktiskt duscha utan större problem. Dock med lite smärta i ryggen. Ringer sedan jobbet och säger att jag fortfarande har ont, hon säger att jag ska ringa igen efter lunch. Vid 13-tiden känns det bättre så jag åker in och jobbar iaf i 8 timmar. Vi tog det mest lugnt, gick i ca en timma, kollade på film "da vinci koden" (som va ganska bra) och sånt. Vid 22 slutade jag och min älskling står utanför med bilen och väntar på mig. Vi åker hem till honom, jag får välförtjänt ryggmassage och sedan somnar vi in.

Igår: Skoldagen börjar 11.10 med naturkunskap. Jobbigt att sitta på stolarna med ryggvärken men genomlider den lektionen plus mentorstid. Sedan åter till merris för att vänta på pappa en stund, vi skulle till kss i skövde för att jag skulle träffa ännu en ortoped. Efter en stunds väntan får jag träffa ortopeden, som var mycket bättre än han i örebro, dom verkade mer angelägen om att få matrast än om min fot. BAH!.. fick sedan gå ner till ortopedtekniska, göra fotavtryck och få ett nytt skydd att testa..Ska även få ilägg till skorna. Alltså, ortopeden där var mycket bättre och nu ska jag få ännu mer hjälpmedel till min lilla fossing. TACK säger vi för det. Efter skövdetrippen och en fika med far åker vi in till fkp igen, jag möter merris för att återigen åka hem till honom och spendera en natt till med honom (mums=D).. dock blev min rygg värre när kvällen kom så whaina en massa och martin fixa massa saker till mig, värmedyna, liniment och sååå.. Jag, martin, Björn och karlsson såg på en film, hette nått i stil med "another gaymovie" eller nåtttttttt... DEn var hemsk! Värsta bögporrfilmen... shit va äcklig.. men lite rlig emellanåt också.. Martin fick försvara sig eftersom det var han som hade laddat ner skiten ("men jag trodde den mest skulle va en komediiii")

Idag: Började 09.30..kollade på en skitkul film på svenskan..gick hem, fixade frukost till mig och martin..kolla på tv..inväntade fotbollslektionen, fick med mig martin till odenhallen.. förklarade för peter att jag inte kunde träna pga ryggen och att jag därför inte heller kunde va där och hjälpa till, så vi fick gå hem igen.. åt kladdkaka, kollade mer på tv.. sen åkte jag hem innan 17 för merrisen skulle jobba.. nu har jag å syster rensat bland massa skivor å shit... PUST.. snart är det "greys anatomy" WIHOO =)

LEV VÄL!

tihi
Ge mig gärna sommar igen, snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback