Jobb och nyårsafton

Igår jobbade jag 10-15.30... Sen åkte jag till merris en sväng... Sen åkte jag hem...

Idag fick jag hoppa in och jobba på det vanliga stället... 16-22 och vi gjorde iiiingenting, haha satt och kolla på tv hela dagen typ... rapport och på spåret bland annat, och kvarteret skatan, den e lite rolig iaf =P... så det gick bra.. sen åkte jag till merris en sväng bara för att jag skulle lämna lite grejjs där.. och sen åkte jag hem en stund senare för att bli serverad plankstek av mammi, muuuuums =)

Imorrn blire förfest med mat och lek med mina brudar ;P.. hos tessan, ska bli mkt trevligt.. inte ofta man träffar alla på samma gång =)... sen blire feeeeeeeeeest med min älskling hihi..<3 och tjejerna såklart...

Nu har jag inget mer att rapportera.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback