Julklapp/Ettårspresent

Julen var som vanligt. Bra och mysig. En skillnad var dock att martin kom på kvällen och spelade sällskapsspel med oss och pingis, mycket trevligt =) Han vann hela tiden vilket var mindre trevligt men guud va kul det var att se martin göra charader, Maha =D.. han och mina bröder va i samma lag och vann med 2-1.. fast vi tjejer (jag,elin,fia) vann första och den omgången gilldes mest ;P.

Klapparna är jag nöjd med som fåen. Massa kläder fick jag. Och nu ska jag och mitt feta ass dra till nautilus och shäjka på magmaskinerna där för jag fick ett träningskort på 4 månader =) det ska fasenemej utnyttjas till tusen !

Av min älskling fick jag ett jääääättefint silverhalsband, ett hjärta med typ en diamant i mitten. Mkt bra skit. sen fick jag en polotröja som han hade hängt ett långt guldhjärtehalsband på... ohhh va fint de va ihop, merrisen är grym.. sen fick jag även en kombinerad ettårspresent/julklapp som var en helkroppsmassage på lilla spa som vi var på idag. och det var uuuunderbart ... jäätefint ställe det där och en mycket duktig massös. Och när jag väntade på att hon skulle massera klart martin så fick jag sitta i massagestolen och i ångbastun och även äta frukt och dricka vatten. sååå himla mysigt var det.. MUMS, det va verkligen värt att vänta i 4 månader på martin ! hhihi du är så söt

Igår så vare ju fest. Var inte så jättesugen och va faktiskt skettrött efter all stress och mat julen bär med sig men jag kom igång sen. Var hos mackans bror på¨förfest med massa bra killar och även jen. karin och jessie. trevligt vill jag säga. Sedan efter ett tags halvt kvävande köande så kom vi in på terassen och kärebarn va folk de va . Men mkt trevliga människor och kul var de. Jag och merris skulle va smarta och gå å hämta ut våra jackor innan resten av folket kom och skulle göra samma sak. Men givetvis hittar dom inte martins jacka så vi får snällt stå och vänta (och frysa halvt ihjäl) tills nästan alla är ute från terassen. Om vi hade kommit ut direkt hade vi också sluppit vänta till klockan typ 3,30 tills vi fick våran jäkla pizza.. men så var inte fallet. Men iaf så deppade vi inte ihop för det och blev hemskjutsade av mari och mattias (TACK) och soov.

Dagen har varit likamed baaaakisdag. Har inte gjort nått typ. Sett på tv och pratat med björn å jen medan martin jobbade i några timmar i morses.. Sen ätit (väldigt lite eftersom min mage är helt cp dagen efter fest jäääämt).. sen massagen som förgyllde dagen... Nu mår jag sådär, magen är fortfarande i värdelös form men annars så går det väl framåt antar jag..

Martin är så himla gullig mot mig när jag mår dåligt och det vill jag tacka honom till tusen för.. Han är världens bästa pojkvän och daaamn I LOVE HIM <3... underbara du .. kärlek som sjöööeen..

De va allt.. peace <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

bra att julen varit bra, för nyår lär bli bättre. ;)

Postat av: Marie

hej tönt :D

2006-12-30 @ 17:34:09
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback