Men vafan vill du!

Jag tror någon med sketmycket makt hatar mig.

Först vare ryggen i helgen. Direkt efteråt får jag ont i halsen och i foten. DohdubbleDOH.

Men jag ska inte klaga för mkt.

För i det stora hela är allt underbart. Längtar och fixar inför ållympiaden som äger rum på ons. Festen börjar dock redan på tisdag =)

Jag typ bor hos fam.Green. Väntar nästan varje dag där på att min mammsi ska sluta jobbet och komma och hämta mig, eller på att jag ska hämta henne efter jobbet. Har vart så denna veckan iaf. Men jag har väl hållt hus där nästan varje dag i jagvetintehurmångaveckor... Trivs så bra där.. alla är så mysiga. Tröttnar jag på martin går jag och pratar lite med björn. Peter kommer hem varje dag och säger alltid samma sak "saris, har du inte gjort kaffe till mig idag heller!?" haha, ja, han kallar mig för saris ;P
Leena brukar komma hem, skälla lite på martin för att han inte gör något hemma, sen brukar hon prata med mig om andra, roligare saker, när hon är klar med skällningen på merris ;) haha han behövert! Julia har jag dock inte pratat med så mkt för hon är så sällan hemma. Hjälpte henne med hennes hår en gång. typ. men hon är säkert go hon också. John har flyttat hemifrån nu, vilket iofs bra, för nu har merris större rum :P.. men han har jag festat med och praaatat en massa med de senaste festerna på terassen. vad vi har pratat om är dock ett frågetecken även hos mig =P.. men han är snäll.

Mmm, bra skit är de! På söndag har jag och martin hållt ihop i FEMTON ---> 15 MÅNADER =) wiee.. känns såååå bra =D

Nu ska jag och min onda hals ner och laga lite mat.

Imorrn ska jag ehh leka litegrann med merris och sen hem och städa tror jag.
så ni vet. ALLA ni som läser (ironi)

TJING

Kommentarer
Postat av: Marie

JAG HAR OCKSÅ ONT I HALSEN! shit, vi kan bilda klubb? :D

Postat av: Danni

Riktigt härlig bild du har där uppe! (choklad..)

2006-12-08 @ 16:44:20
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Anonym

Marie: Sure thing, jag vill gärna hugga av mina mandlar för jag HATAR dom. Hej å hå

Danni: Jag blir godissugen så fort jag ser den, men jag gillart som fan!!

2006-12-08 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback