Alltså..

jag börjar bli lite trött på att jobba...
okej, har vart ganska trött på det hela tiden men de här första tre veckorna har iaf varit hos en människa som är positiv mot allt och alla och livsglad och har en underbar fru som hjälpt mig massor å grejjer... så klaga ska jag ju egentligen inte göra.. och dessutom har jag hunnit läsa ganska mkt teori medan han jag jobbar för har vilat också...så jag klagar faktiskt inte på det mer nu, det funkar helt ok..

Men det finns ett men mina vänner (de som läser det här alltså: marie,jennifer,björn och ev. martin ibland) nu ska jag börja jobba hos en ny man.. och han är inte alls positiv och levnadsglad.. och han är mycket mer handikappad än han jag är hos nu.. imorrn ska jag börja min brevidgång hos denna man, och kärebarn jag är livrädd.. jag vet att han inte vill ha dit mig.. jag vet att han e skitarg på lss-verksamheten.. yey här kommer jag en liten flicka på blott 18 sommrar och ska ta hand om dig lilla gubbe som behöver hjälp med allt, och då menar jag ALLT!! Shit redan asnervös, men mer om det imorrn...eller senare, vem vet...jobbar nämligen lördag också så sover förmodligen i stan imorrn natt, hos sofia eller emil...

Och sen fick jag nyss reda på en hemsk sak till om våran välplanerade resa... NATURLIGTVIS strular det nu... med maries lilla pojkvän.. hoppas hoppas hoppas att adam KAN åka med.. annars blir jag deprimerad.. har sett fram emot det här lääänge som satan... i värsta fall får väl jag och martin åka själva (haha, låter som att det vore värsta hemska).. menar inte så men vore kul me fler pers... fler pers, mer party liksoooom WIHO.. jaa så lite deppi är jag nu

Igår va jag nervös hela dan men det gick över sen på kvällen. tack för det =P

Hmm..mer om läget.. jag vill faktiskt offentliggöra att jag har vart mkt suris denna veckan och lite förra veckan.. mot merris.. den stackarn får ta mina pms-smällar (jag slår honom inte alltså, inte sånna smällar, yeahyeah, ni fattar)... så jag va tvungen att skriva ett förlåt-sms idag... hoppas du vet att jag menade vartenda ord jag skrev merris!!! <3 kärlek som fan, förhoppningsvis aaaaaaslänge till!!! har aldrig kännt så för nån förut, mkt speciellt det här och det vill jag inte sabba genom att sura och ha mig för massa jävla skitsaker!! nehepp, det får de va slut med.. och måste sluta med att va så besatt också iofs.. idag var jag duktig...skrev inte en enda gång (brukar göra det när jag har tråkigt på jobbet annars..).. wellwell, nog om det... martin är bäst, that's it <3<3<3<3

Ah iaf, så satte jag och syster oss på körskolan idag efter mitt jobbande.. vill inte skryta men fick 65/70 på fas 1 WIHOO.. sen gick fas 2 åt helvete men det är en annan tjuga (eller femma, vad vet jag?)... öhh aa iaf vi satt där nån timma, jag hann äta massa choklad och två äpplen (moffarN med ölmageN, och jag som inte ens dricker öl!! BAH!)... så plötsligt låter det som någon öppnar döörren.. lättskrämd som jag är blev jag livrädd och höll på å pissa på mig (mhm!)..sen så hörde vi inget mer och så plötsligt..... BAM!!!! ALL STRÖM POFF! borta! vi bah: äsch fuck this, vi åker hem... sagt och gjort... vi ringde pappsen och åker hem.. strömmen va sjöen borta ända hemma i gudhem.. då har det gått långt! hihi ;P.. de va inte ens mysigt för jag hade ingen man där och datorn funka ju inte (nördeN)...så jag försökte sova men då sa pappi att åskan va över då gick jag upp hit och here I am... boring as usual..menmen

Annis har hört av sig mer än vad jag hade trott och det är aaaaaaskul att höra från min lilla gummsa.. hon har köpt något hemskt till mig och jag vågar inte gissa på vad det är för nått :P... hihi hon e söt och jag saknar henne =D  Fyra dagar kvar sen kommer hon och är bara min! (kanske lite marcus också,när jag jobbar åsså)..<3

öhhh... jag drömde btw nått asweird inatt.. och då menar jag verkligen ASWEIRD... martin red på nån häst med anna cruus, då va jag nog arg på honom för jag satt och peka fuckyou åt honom...sen helt plötsligt var det fest på nått ställe.. men då sprang jag spritt språngande *censur* och blev på vägen tillbaka jagad av massa konstiga killar.. sen stog jag plötsligt i en provhytt och fick på mig nån vacker klänning.. sen kom jag till den här konstiga festen, men fick först smyga in med en kille för det var 19-årsgräns (typiskt när man precis fyllt 18!) hahaha... så då såg inte vakterna mig (vakterna var för övrigt utländska allihop) och så vare väl lite party eller nått, för ungefär då vaknade jag och fnissade i min ensamhet åt mig själv och min knasiga dröm.. over and out

SHIET, det blidde mkt idag, grattis om ni kommit ända hit (alla ni eh vad var de nu, fem kanske, som läser den här skiten ;P)...


PUSSIS slash SARIS!

Kommentarer
Postat av: Marie

frågan är om han KAN, sara :P

Postat av: Marie

vilja, våld och vaselin! :D

2006-07-27 @ 21:12:47
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback