En jävla röra =/

Plötsligt blev allt så där jobbigt och komplicerat igen. Hände fort denna gången. Inte nog med att allt på jobbet är svårt som sjöen att komma ihåg och göra rätt, nedå.
ResaN står i centrum nu. Men det kommer säkert inte bli nån jävla resa för jag måste välja vem jag vill åka med, pojkvän/vän, martin/marie. INTE SÅ JÄVLA LÄTT!!!!!!!!!!!!!!!! så som sagt kommer det säkert inte bli av, skulle inte förvåna mig. Det mesta har ju vart emot mig denna sommarn, mitt sista sommarlov. YIPPIE, mwepp. Jag har ju bara längtat efter den hela sommaren så. Blä.
Sen att det kanske kommer ta mer än 8 dagar innan jag får träffa martin igen (kanske inte, men chansen finns och är gaaanska stor) gör faktiskt inte saken bättre. näru icke
En jobbig morgon, en jobbig dag. En kul fest igår dock, så ALLT är inte kass. Men bakfull nu ju så där sprack det också.

Nä idag är jag inte så jävla positiv faktiskt.

Hejhej =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback