Födelsedag och Fest

Ja kärebarn. Då va man myndig då. Å fan va man festade till de. Massa folk hemma hos oss o lördags. Kom från borås å grejjer några pers. Trevligt trevligt.
Eller de va trevligt tills jag inte minns mer.
Jag kommer ihåg nästan hela förfesten. Men plantis var värre. Och har fått reda på en hel del saker. Och har rett ut det också. Allt är bra nu.
Jo de va ju lite knakigt mellan oss ett tag där innan igår. Men alla måste ju ha sina svackor och bara man fixar dom så brukar det bli bättre än någonsin sen. Det är mycket bra nu.
Martin Green betyder mest av allt för mig och jag vill tacka Leena och Peter för att han finns ;O)
Då va de sagt.
Jobbat idag, segare än nånsin, är ju fortfarande mycket sliten sen i lördags så...

Jäjä
De va allt..


ciao

Kommentarer
Postat av: jennifer

sara jag jobbade söndag, det slår du inte, det var så jävla segt, och jag var bakis, det var inte kul någonstans!

Postat av: jennifer

ja det var sista dagen, så otroligt skönt. nu har jag sommarlov på riktigt, wiho.

2006-07-17 @ 23:06:35
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

Hur mår du Sara? Är bakfyllan borta nu? ;)

2006-07-18 @ 14:49:44
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

Fy fan. Stackars dig om du har halsfluss. Jag led ju av körtelfeber hela förra sommaren, så jag hoppas verkligen inte du får det :O Krya på dig, snyggo!

2006-07-19 @ 17:39:57
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback