Folköl och knott!

Ojojoj vilken underbar vecka än så länge.. Händelserikt utav bara attan =D... Till igår sovning hos merris, upp på hans enda lediga dag denna veckan och sen bad och sol hela dagen lång... Sen var mr.G lite ond, sen gick det över när han fatta pointen (jag å marre fick tjata i en halvtimme för de men ändååå)...Efter de hem till merris igen, mat och jordgubbar. Sen film hos dessner på kvällen, och de va också gemytligt =)...Hem till gudhem, hämta saker sen till Martin igen och sovning =)...

Upp halv 11 idag.. ringde marre vid 11, hon sov och jag väckte den stackarn, SRY marre...visste inte att du inte hade sovit så kände mig lite småelak där på morgonen :S.. men marie är inte den som är den så hon pallrar sig upp och när jag går från familjen green när martin gick till jobbet är kvinnan redan redo för att ta sitt pick och pack och dra till skövde con moi och shoppa loss..

Länge och väl stod vi inne på hm och valde och vräkte bland alla rea-kläder och de andra också förstås.. De handlade sakerna blev slutligen många och braaa =) de e vi nöjda över de.. Marre packade på mig asmånga saker "sara pröva de här, och det här och den här, Tjooohoo"....=) de va bra skit.. skövdeturen var alltså mycket lyckad, men vi satt inte på en bänk och drack folköl elin (moahaha, internskämt, endast marre fattar men skit the samma)....Wihoo

Sen följde jag hem till kvinnan marie och där kom fem skällande bestar och hälsade på mig, mycket kramgoa saker :D (hundar, inte björnar)...jag hann också bli lite småkär i katten Elof, han var söt och hårig, som merris =) hihi

Buss hem, trodde det skulle bli en lugn hemmakväll för våra planer att åka ut till simsjön verkade skita sig.. men icke sa nicke, merris ringer mig efter sitt jobb å säger att jag ska göra mig klar att åka ut till simsjön för att fiska å ha oss, bada å grilla å mysa =) (Och sen ville ju adam testa så att vårat lilla gäng passade ihop, så vi kan fara utomlands sen också aiight ;oD)

FAAAAAAAAAAAAAAAAAASEN va knotten var jooobbbiga.. försökte och försökte utrota dom men det gick inget vidare... försökte även finta dom å shit men dom gick inte på mina luringar, CRÄP...resultatet blev en jäkla massa bett och en sak till: Gött om fisk vare ont om, sannerligen! adam å merra fick varsin, jag sket it för merris klaga på mig, fast de gör inget.. jag e inte ohappyface för de nu... jag tyckte de va lite kul att fiska ändå.. synn bara att inte fisken ville dö idag...

När vi gav upp fiskandet så tog vi på oss badkläderna och hoppade i sjön (adam å martin hoppade, jag och marre pinade oss i, men hey... vaddårå?).. I sjön hoppade jag och marie på våra män (det var inte så brutalt och porrigt som det kanske låter).. bottnen va äcklig nämligen, och vi gillar inte äckliga bottnar.. mohahaha

Sen duschade vi och sen såg vi lite på allsång på skansen på svartvit asliten tv.. sjöng me lite i ja vill ha en egen måne.. och såå... sen åkte vi hem, martin erbjöd sig att köra men adam och marie va snälla mot mig som ville mysa me merris innan vi skildes åt så dom satt där fram.. göllnosar ! =D

Nu ska jag sova i min säng för första gången på några dar ... lite ensamt, skulle helst alltid somna med martin brevid.. men man kan inte få allt här i världen  !

Wellwell....imorrn ska jag sitt apå körskolan länge och väl :S

Och sist men inte minst är martin g den bästa som finns! MUMS... otroligt, tio månader på måndag och älskar den grabben ofattbart mycket :$... faktiskt märkligt med den där kärleken.. men underbart också..<3

Peace <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

blev det ngt prickigt då saaaris? =)

Postat av: Elin

klart som fan du inte kommer ikapp, det hoppas jag inte jag gillar att va rikast och ha makten så att säga, även om det inte alltid är lika roligt att spendara pengar åt dig..höhö. puss

2006-07-08 @ 20:39:54
URL: http://edalle.blogg.se
Postat av: jennifer

jo ett par shorts och ett halsband, så jag var nöjd. börjar du jobba imorgon alltså?

2006-07-09 @ 12:09:23
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: jennifer

usch ja, jag har dock bara några dagar kvar, känns svingött.

2006-07-09 @ 15:05:38
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback