Fundersam


Tänker, hela tiden tänker jag.

Jag funderar och tänker men kommer ändå alltid fram till att det är inte mycket som är bra just nu för tillfället.
Halsen har börjat vela igen. Huvudet är tungt och värker. Hinner inte träffa martin för måste råplugga till teorin som snart kommer gå åt helvete. Eller det går åt helvete, men själva provet är ju inte klart än. Bah.
Jobbjobbjobb, jag orkar inte tänka på hur trött jag kommer va när den här veckan är slut. Fan.
Endast ledig på lördag. Gött tänkte jag, kan jag umgås med martin iaf en heldag. Men då säger lilla merris att han visst ska åka till vänern igen, och göra vad? suprise, fiska såklart. Dom får ju fan aldrig nog. Hoppas det bli vinter snart så att sjöarna å allt fryser till is! (jag vet, jag är elak menmenmen!).. men då blir det väl poker istället. Igen. Som ikväll är det poker. Tänkte träffa honom idag ist, för imorrn måste jag verkligen plugga och tänkte även träna för första gången på typ hela sommarn. Men icke. Poker på schemat. Och jag vill faktiskt inte välja bort saker mer för den sakens skull. Mwepp.
Nu låter det som att det är värsta krisen. Så är inte fallet. Men jag saknar min pojk så fort han inte är vid mig en endaste timma, minut eller sekund. Sjukt. Men vad ska jag göra åt det? Så är sanningen och den kan jag tyvärr inte ändra på för tillfället. Jag hatar att inte vakna upp med honom vid min sida. Men det gör jag alltför många nätter. Nästan alla, faktiskt. Tur att jag har min kudde, den är bäst.

Anna kom hem idag och jag fick finfina saker ;P.. det är dock bra skit, min anna. Har saknat henne, känns som att hon har vart borta i ett halvår minst!

Jag är trött. Så oerhört trött.



Anna min anna.
Skönt att ha dig hemma.
Här på fest såklart =)


D:et betyder Dahlin och inget annat.
Nu gör det de.
Jag behöver vara sådär glad igen.


Och dig kan man ju fan inte få nog av.
Varför kan jag inte sluta tänka på dig jämt?
Du är världens underbaraste<3





Gonatt folk. jag mår inget bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback