HOLA!

Hej
Idag vaknade jag hos min bästa Martin. Var astrött för klockan var tidigt och jag var vaken länge igår. För när martin hade somnat kollade jag lite på en bruce lee-film. Men sen försvann texten, då sket jag it för hörde inte ljudet pga fläkten och orkade inte stänga av den för de va asvarmt. Innan dess va jag å merris ute och promenerade aaaslångt! Sen åt vi donken. I morses åkte merris å lite pojkar till haagas stuga i lidköping. And I miss him already! Tokigt.
Sen när dom hade skjutsat hem mig somna jag i några timmar. Efter det åkte jag,syster och farbror till pankapölen i några timmar och nu ska jag snart in till staden återigen till marre. Vi ska se på en skräckis sa hon. WOHO scary, Jag kan skrika! men bara ibland
för övrigt vill jag inte rekomendera den nya couscous-salladen.. den va icke gooood, å massa kaninmat i (sallad)...
Min bror är knäpp och galen i tidningen.
Martin är ju som jag alltid nämner finast. Så därför ska ni få avnjuta en bild av honom nu.
Lev väl
Ciao


(hårig merris)
Hårig merra


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jorå den var svinbra! händer nu ihelgen då?

Postat av: Marie

haha, där hade han fanimej hår du :D snart kommer du hit, mihi. film film film!

2006-07-22 @ 19:35:14
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback