Myndig - 1 timme

Ja nu är de fan inte långt kvar tills lördagen börjar, lördagen då sara bli myndig.. WIHOOOO

En timma och tre minuter.. ska sova sen så att dagen börjar fortare.. det ska bli en bra dag med massa bra folk!!! <3

Martin är bäst men vi två är ännu bättre.... och så kommer det vara lääääänge lääääääääänge! Älskpälsk

För övrigt är merris farmor söt också och hon gillar mig för att jag är kort, sa martin.. jag tror han har rätt...

Dolly är här, min flickvän, hunden dolly.. och jag är HELT säker på att hon fes nyss för det luktar hundmatskit här... UUUUUSCH.... dolly, stäng röven!

Har umgåtts med kusinen sofia idag.. hon är trevlig som sjöen och vi är ganska lika... :D... fint duvet

Nu är det exakt en timma kvar.. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast den tiden var enligt min mobil.. ops

Postat av: Jennifer

GRATTIS SARIS

2006-07-15 @ 12:33:57
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: jennifer

ja tack för i lördags, även om jag inte kom så långt så att säga :P

2006-07-17 @ 10:34:06
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback