Och hon gör det igen...

Fasen va körkad man kan va..... man lovar sig själv saker, sen bryter man mot det och får direkt ångest över det... det handlar inte om mat denna gången faktiskt =P
Men seriöst så blir jag så trött på mig själv och min självdisciplin, orsaken är enkel, för jag har ju ingen! cräp...
Jag vill ju uträtta så mkt, få folk att göra si eller så...men min metod funkar inte, och det vet jag ju så väl.. men ändå fortsätter jag att malamalamala... tjööööötas tös... BAh!
Jag önskade mkt att idag skulle bli en bra dag....men, det kan låta poetiskt eller djupt men hjärtat handlar före hjärnan.. och när hjärnan sedan kommer ikapp blir de bara pannkaka och ångest, som sagt... gillart inte..
veckan innan var så braaaa.. då gjorde jag saker hela tiden var jag sysselsatt på bra sätt med bra folk =) kan inte livet alltid vara så.. jag vill aldrig va hemma nästan.. äventyr är bäst, men de bästa
men jag förstår om min allra bästa blir trött på mig ibland, det blir ju för tusan till och med jag! faaaaaaasen är ordet...
"Ta det bara lugnt och var optimist så löser sig det mesta"...jag måste tro på det, och visa att jag också kan vara sån.. helst nu!
hej.

Kommentarer
Postat av: Marie

min självdiciplin suger också, saris.

Postat av: Marie

ja det tycker jag! vi kan ha vårat första möte på lördag, eller vad tycker du?

2006-07-10 @ 22:03:19
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag menade ifrån peru, ordmärkarN! ;)
ja helg, då kommer jag då, sannis med troligen. :)

2006-07-11 @ 16:44:14
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback