Otroliiiiiiiiiigt...

...händelsefattig vecka än så länge. och kommer så vara fram till lör.
Mån - Jobb sen lite lek med martin.
Tis - Jobb sen lite lek med martin.
Ons - Jobb sen mer jobbgrejjer inför de nya stället.
Tor - Jobb och öhh?
Fre - Jobb, brevidgång på de nya placet troligen. WEIII, not
vilket fint liv man har. MWEPP. Men tur att de e lite martin på schemat då och då. Fan va jag skriver om honom hela tiden. ska sluta med det nu. kanske. typ. lite

Jag har den senaste tiden sett skiiitmånga program "Extreme makeover". Och det är så jävla sorgligt! Seriöst så är jag nära på å lipa nästan varje program (pms, andra saker på p, orsakerna kan vara många =P). Men man är väl lite känslig också såklart. Jag menar, dom gör ju skiiitfina hus till folk som de e assynd om. Idag var det en mamma till eh 8!! ungar som hade förlorat sin man å grejjer. värsta sorgliga.


Jaha, jag måste hitta på nått att skriva om nu. För jag har som vanligt efter mina dagliga grejjer inget att göra och astråkigt så vad gör man då. Jo man sätter sig framför datorn och hoppas att nått kul ska hända. Oftast händer inget kul så då blir jag deprimerad och går å lägger mig. 

Igår till exempel.. martin å massa vänner skulle till måndaXklubben (som det faktiskt heter egentligen!) och festa. Men det kunde inte sara för hon skulle upp klockan 6 och jobba 7. BAH!

De va otroligt extra-segt idag för de va asvarmt. Och när det är så varmt så vilar han jag är hos mest och tjenna vad ska jag göra då. jag oooorkar liksom inte öva mer teori nu. Får bli mer i slutet av veckan (hoppas jag).

Å kärebarn va jag moffar nuförtiden. I förrgår gjorde jag å merris kladdkaka. Åt de med glass. Så var de kvar lite sånt igår (eller egentligen ganska mycket).. klart jag moffar i mig det då! Idag har jag moffat negerbollar men det är inte slut än. Har chips, dammsugare och arraksbollar kvar sen födelsedagen. OhMahgaaad jag kommer bli fet.

I måndags cyklade jag, hemskt motvilligt, till jobbet. Anledningen till detta var att jag börjar 7 och bussen går fem i, då är jag inte där förrän 7.15. men min vänliga kvinna (som är fru till mannen jag jobbar för) sa att det var okej. YES jag slipper cyyykla. Som sagt, fet. Men idag gick jag faktiskt ääääända till martin. Och det är låååååååångt för han jag jobbar för bor längre bort än dotorp! WIHOOO hela stan typ, Sen gick jag från martin till busstation också. Ja, jag har ont i mina fötter nu. Flip-flops is not the shit. Gör ont mellan tårna. Som att ni bryr er om mina tår? shit, nu måste jag snart sluta skriva skitsnack.

På lördag kommer mitt efterlängtade feeestande! yey. För då har jag slutat äta pencillin för min halsfluss och jag jobbar iiiinte på söndag (hoppas jag?!)

Hmm

hmm

Adevalallt!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Sara

En till bild av dig marre. Dä va som fäääään!

Postat av: Jennifer

Jag ser också ofta extreme makeover, det är faktiskt bra och jag blir också lipig. Men som du säger, det är faktiskt svinbra! Hihi.

2006-07-25 @ 21:09:04
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, men se på fan! Snygg bild på snygg brutta ;)
Och du! ALLA lipar till extreme home makeover! Adam har erkännt att nästan han gjort det t.o.m. It's saaaaad, men bra. Och det är bra att skriva onödigt babbel - kolla bara på min gästbok, den innehåller bara sånt :D

2006-07-25 @ 21:19:16
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback