Sol, bad och snart jobb!

Ja denna veckan och helgen innan har varit fylld av solande och badande and I like it ! =)
I måndags såg jag verkligen asfram emot att sola å bada eftersom de va jääääävligt varmt. Men vem ringer mig klockan 8 på morgonen då, jo lilla chefen. "Kan du jobba, en har blivit sjuk" ... Jomen visst, jättegärna sitter jag inne och tjötar fotboll en hel dag när värmen nästan är outhärdlig och jag hade planerat att bada, javisst. Jobbet var döööödande, så jäkla segt! damn...
menmen, lite mer cash iaf....
Sen tränade vi och de va ju inte så kul eftersom flugorna gillade oss jäääättemkt nere på falbygden. Bah, vi sket it igår å idag skiter jag också it... moahhaa orka träna, mwepp
På kvällen så hade jag å tessan myskväll med film å godis :D
Igår badade vi igen, de va sköjj. Jag å dennis hade krig, jag blev dränkt men men :P

På måndag börjar slitet i fyra veckor, paaaaaaaaaaaaaaalla... näe :S... men man får väl försöka stå ut i guess....

Ikväll blir det eventuellt lite merra men de e inte mycket av den varan nuförtiden.. wellwell, jag överlever...

Imorrn körning sen bad igen.. sen badbadbad resten av vekan om vädret tillåter.. Ah jag älskar bad :D

Jag fick asfina presenter av elin igår när hon kom hem från utlandet... TACK SÅ MYCKET GÖLLIGA SYSTER :D

allt för mig

peace

Kommentarer
Postat av: Elin

varsego, nöjet på min sida och det menar jag för det va asakul att shoppa presenter, särskilt till dig kära syster, och om mina pengar hade tillåtit hade du fått mer saker höhö, men vi får la hoppas det räckte =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback