Vill alltid ha dig nära min kära <3

Igår skulle jag och elin sitta på körskolan, men vi sket på det... sen tänkte jag att jag kunde ju va med martin en stund på kvällen efter han slutat... fick tjata länge och väl (jag vill ju att han ska vilja vara med mig lika mycket och lika ofta som jag vill vara med honom!) innan jag fick min önskan uppfylld så att säga.. men eddie sa tydligen att det var cool att han var med mig ist för att titta på matchen med honom, gulligt av lilla eddie...vill egentligen inte tjata så för att vi ska kunna träffas, men jag vill ju så gärna...någon märklig dragningskraft hos den mannen...kan inte låta bli att tänka på´n....gulligulll... bAh!

Hur SJUKT söt e han inte då...mmmmmMMMmmmums ! <3
Sötnosen


Jag och martin åt glass, kolla matchen sen mös litegranna med betoning på litegranna eftersom klockan började bli mkt och jag skulle jobba idag å han kunde ju iiiiiinte sova här "" :P


Vi firade famo igår också.. fyllde pensionär gjorde hon... 65 alltså =) fina tider de


Gick upp klockan 6! idag... åt en liten macka, fixade lite, vilade lite sen bar det iväg på CYKEL in till stan... fan va ont jag har i arlset nu...motvind också så jag va på rätt så kass humör... väl på jobbet så va första timmen jäääätteseg.. sen rast i en och en halv timme (frukost och sovning hos farmor)...väl på jobbet igen började det med en mycket pinsam händelse som jag inte kan tella här för sånt är ju sekretessbelagt å shit.. de va pinsamt för mig, inte för honom... fiiiisatan...tungt är ordet!

Hans fru proppa i mig massa mat idag för hon är hemma å har semester nu när jag är där och jobbar.. mycket trevlig kvinna och när han vilar får jag tillfälle till att läsa terori också.. trots allt bara ca 3 veckor kvar.. huvva! =) men de går nog bra.. som han sa till mig den vänliga mannen : ta det bara lugnt och tänk positivt så funkar de mesta.. han är en sån optimist, helt otroligt av honom! det skulle inte jag vara i den sitsen....sån envishet och sånt bra humör.. shit, alla borde vara sånna.. JAG borde om nån lära mig av honom under dom här veckorna..

Jovisst är dom trevliga som sagt, men det gör ju inte att själva dagarna inte blir aaaslånga ändå.. tråkigt men men de går...blev ägd i yatzy tre gånger idag... han e sjöen grym i de, men de e ju bara tur.. ehh ja fattar inte! Loosar med typ 60 p hela tin.. men men... fick sluta en timme tidigare idag.. tack så mkt =D

fem dagar kvar till 18 fucking år!!!!!.. nedräkningeN =)

Oja, jag hoppas sannerligen att de här veckorna går fortfortfort... annars blire jobbigt och segt. Ojoj

Min farmor känner frugan till han jag jobbar för så de första hon sa idag (hon har inte sett oss sen vi va typ tre) var: åh du har inte förändrats så mkt sen du va liten. Jag mest TACK SÅ MYCKET, not... jag har iaf större röv å sånt dära va... å är iaf lite längre än när jag va tre :p.. BaH människor! ;P

Martin, martin, martin, så förbaskat söt! jag kan ju aldrig sluta ösa komplimanger över killen...på både gott å ont... kan ju bli för mkt också...men guuud va kärlek <3

Jag längtar till vecka 33.. för vi SKA utomlands då, de ska vi bannemej! =) WIHOOOOO


Come closer, honey, that's better,
Gotta get a brand new experience feelin right,
Oh, don't try to stop baby hold me tight,
Outside a new day is dawning,
Outside suburbia calling, everywhere,
I don't want to go baby,
New York to East California,
There's a new way come in on ya





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men sara du vet vad dom säger.
Tur i spel, otur i kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback