Halkkörning och Skoskav

OJojOJ...

Dagen började med halkkörning. MYCKET roligt för er som inte vet det redan. Damn va man fick bromsa hela tiden. Å kana, å glida å allt möjligt. Hihi. Jag och syster hade mycket kul åt dom två noobkillarna som åkte bakom oss, dom kunde inte göra nått så smoof som jag å Elin ;o).. så vi blinkade åt dom med helljuset och även med lite andra lampor skulle jag tro (elin gjorde, jag vågade inte, men eftersom att det va jag som körde så trodde dom nog att det var jag ändå, DOH!)...Skitbra dag iaf. Askul att pålleboy å bassen va me ;) Goa gubbar må jag säga. Men vi falköpingsbor var nog lite för högljudda, kanske skrämde dom stackars allingsåsarna eller vart fan dom nu kom ifrån. för två killar (dom som körde bakom oss) blev underkända.och dom skulle ha kört upp på onsdag, stackars satar :S

Sen hem, fläska lite med glass å mat å shit sen iväg till matchsamling.På vägen till den ringde MIN Anna! henne saknar jag...

... Inte ett piss motiverad med skoskav och assega ben traskade jag runt på plan under uppvärmningen. Men sen så startade matchen och skultorp tog direkt tag i bollen och hade spelet på vår planhalva nästan hela tiden. Men vårt starka försvar (hanna, erika, jag å öh lollo eller Ida L ? ;P) höll tätt. Och elin såklart. Vi tog oss upp på deras planhalva en gång typ under första halvlek och annelie vänsterdojjan lobbar över målvakten och gör ett mkt fint mål. Ledning i halvlek till oss alltså. Orättvis ledning skulle jag kalla det trots att det var vår ledning. Andra halvleken tog vi över mer och mer och det stod 3-1 när Elin målisen dahlin blir utvisad. Moahaha, lite kul faktiskt. Då gör skultorp 3-2 för den nya målvakten erika trodde som vi andra att bollen skulle gå över. Men vi lyckas hålla tätt de sista minuterna och slutreslutatet blev alltså 3-2. Wie.

Merra merra merra. Spelar matcher med 3 olika lag. Pöckot. Å leker mest med Eddie. Men men. Miss him anyway, och det återkommer ju varje gång jag skriver. Kan inte hjälpat. Men jag har blivit bättre. Tänker inte lika mycket. Kan hålla mig längre. Bra skit saris, bra skit. 

Denna veckan ska jag ju vara med på fotbollsskolan dårå, så då kan vädret va lite halvdant, det skiter jag i.. men sen vill jag hemskt gärna ha två eller tre (eller hur många veckor det nu är till vecka 28) veckor med asbra väder å massa sol. Fixa det någon, snälla? Bada bada bada å moffamoffamoffa. Me like.

Midsommar blir (om jag inte nämnt det innan) "firad" hemmifrån med massa 88 och Martin Mohahaha, rätt åt honom ;P... närå, men de blir nog bra. Sen är det nog 26 dagar kvar tills man är stor tjej ;o) (18)... känns jääävligt bra! =)

Allt för mig.
Tack.
Peace <3

Hur coola e inte vi då ;o) mohahahaha

Ey yo


 

Kommentarer
Postat av: J.

Usch.. nu insåg jag hur gammal jag är igen..

2006-06-20 @ 00:05:35
Postat av: Marie

Yaaaaaay! VÄRSTA RALLYBILEN! Mahaaaaaaa!

Nu ska jag åka och träna på sjukhuset.
Smaskiga kyssar på dig....haha, ne. Ba skoja ;)

Postat av: sara

Marieeeeeeeee.. det går inte att kolla din blogg!? Knepigt värre ^^.. Mhm, min kusins rallybil ;D..! Jag ska snart duscha av mig alla ungars tjööööt (fotbollsskolan).. Ciao då

2006-06-20 @ 16:45:52
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, jag vet. Jag la in lösenord och grejor på den i vredesmod och surhet för att mamma och pappa läser den. Men nu är det borta. Kanske tar tillbaka det någon gång, men då får du användarnamnet och lösenordet :)

2006-06-20 @ 19:08:35
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback