Jobbiga ungar - vattenkrig

BAH!
Första dagen med ungarna på fotollsskolan var igår. Och redan idag är jag helt jäkla slut. Det är helt otroligt att två ledare (jag och erika) kan tröttna så fort på endast 10 st små 7-åringar. Dom klänger å whainar och gråter och hänger och rycker och drar och är allmänt irriterande.
GAH!
"Om det inte blir som jag vill är inte jag med"
"Om inte jag får vara med i hennes lag tänker jag inte vara med"
"Nej inte den leken, den är så trååååkig!"
M.m M.m
Ge mig lugn och ro tack.

Igår på morgonen klockan 8! (ja jag sover vid den tiden när klockan står på ringning klockan halv 12!) kommer min moder upp med telefonen och säger att min kommande "chef" vill prata med mig.
Hon gjorde min ganska lugna och chilliga nästa vecka mer jobbig. Jag ska på ett personalmöte (wie! jag känner inte en enda kotte och alla lär vara asgamla). Plus att jag ska gå brevid någon under två dagar nästa vecka. Alltså minst tre tidiga dagar plus en körlektion på onsdag klockan 12 (bra att veta om ni är ute på vägarna vid den tiden). Pointen med denna lilla text är iaf att jag hatar när folk ringer och väcker mig klockan 8 på morgonen! men men, ibland får man offra sig, jag somnade ju om.

Efter fotbollsskolan åkte jag hem och hade tröökigt. Så jag bakade en kladdkaka. Dock hann den preeecis bli färdig tills peter och martin och co hämtade mig. Jag tog med mig kakan till familjen green (kladdkaka är en grejj jag kan, en av få grejjer faktiskt). I´m not a king in the kitchen så att säga. well well vi åker alltså hem till dom för att sedan ganska raskt dra vidare till bion för att med eddie och co kolla på matchen. Mycket spännande match. Dock förstörde några vissa! männsikor nånstans i andra halvlek genom att heja på England och vissla sönder ören av folk, det blidde nästan lite fight där i salongen. Det var väl trevligt iaf. Glada miner efter sista målet. Även från min sida såklart. Hem, åt kladdkaka och sen somnade vi efter en kram och fjorton pussar, ungefär. Han är för söt den där ongen (martin), fast katig som få! I morses åkte han på lite smäll på grund av hans katighet (ja, det slutade med att jag slängdes överallt och kanske, kanske, kanske förlorade den fighten lite, pyttelite).

Vidare till fotbollsskolan idag igen. OjOjOJ va klängiga ungarna blir på en dag. En skulle bestämt rida på min rygg vart vi än skulle och andra skulle sitta i knät på mig vad vi än gjorde (lite smått irriterande när vi åt jaaaaaaaaaaaaaaaaaa). Sen kom de "hemliga gästerna" som var tre stycken a-lagsspelare. Charlotte, Emma och Jossan. Charlotte var med i vår grupp och hon spelade lite och så, hände inte mkt mer men det kanske var kul för dom små barnen. Ojojoj. I´m tired. Och imorrn är det sista dagen, vilket innebär VATTENKRIG,nej jag vill inte dit imorrn, Låt mig slippa.

Vad händer imorrn sen då. Keine ahnung. Inget är planerat. Som vanligt. Det får väl bli till att hitta på nått kanske. Den som lever får se, som jag brukar säga. Jag vill leka med martin. men martin är väl garanterat upptagen.

FF hela helgen ;) niccce värre lr? Det återstår att se.

Verkar bli rätt mycket folk på midsommar. Bra skit hoppas jag.

Jag måste nog städa imorrn kom jag på nu. Cräp, jag som tänkte hitta på nått kul.Där gick de roliga åt helgotta. Darn.

Men annars är allt lugnt.


Peace



We belong togheter <3
He´s my manWiho

Kommentarer
Postat av: Marie

Merris and Saris, sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G!

Hihi!

Postat av: Marie

Tack tack för inbjudan, dock så har jag andra planer nu...dudududu (trumvirvel)) - JAG SKA TILL STRÅKEN! hahaaaaaaa. ska dit med madde och några till. det blir nog finfint :) hoppas ni får det roligt!

2006-06-22 @ 22:33:30
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, det var liksom meningen att jag skulle se ledsen ut :)

Hur blev eran fest? Hoppas den blev asbra! :D
kisses!

2006-06-24 @ 14:43:19
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback