Låååååååååååång dag

Fyyyyyyyyyyfan för att gå upp halv sex på morgonen. Jag va så jäkla sur så jag höll på att döda nån. Den nån var mamma eftersom hon var den enda tillgängliga. hon gillar inte mig när jag är sur. Men sen belv hon glad igen, när jag blev glad.

Dagen på jobbet började då klockan sju nollnoll. Otroooligt trött och ständigt gäspande klarade jag av de första timmarna. Sen GICK jag aaaaaaaslångt (typ fån byttochnytt till centrum!).. för att gå och möta chefen annie..vägen ledde oss till sommarhemmet, vi var på apt (personalmöte).. gött med mat iaf, skulle jag vilja säga. sen återigen till jobbet där jag inte gjorde så många knop. Lyfte lite, lagade lite mat, spelade yatzy tre ggr (kom tvåa alla ggr!) och läste hänt extra. Jäääääääättespännande dag, näe. Men det var helt okej jobb ändå. Men gick ju bara brevid idag. Blir värre på tor, mkt lyftande, min rygg kommer va trött efter dessa kommande fyra veckor.

Efter jobbet skjutsade min kära arbetskamrat lasse mig till stan för att ge mig in på ett mkt trångt och varmt vero moda. READAG, orka. Men jag hittade ett par assnygga jeans och två toppar.. Mysigt. och min kusin va jättesöt i sina lockar (hon jobbar där och jag flätade hennes hår igår, inbakade saker)..

Efter veromodabesöket som varade fan  två timmar eller nått så åkte vi hem, mammsen och jag, för att snabbt slänga i mig lite mat och sedan åka buss in till stan för att träna fotboll med mördarfille som vi Bara springer med, nästan... huvvva, de va jobbigt men sååå behövligt. kropp, kom i trim nu!

Och vårat resplanerande är i full gång,mest bullshit än så länge men kul är det och kul kommer det bli om vi kommer iväg och ojojoj ! :D NAAAAAAAAAAAAJS

jo, men summan av kardemumman är att jag är glad idag. ANNA FICK KÖRKORT idag också.. GRAAAAATTIS till henne gånger tuuusen, stumpan min :D
glad, som sagt. tjänade lite pengar på att inte göra nått alls nästan, fick lite kläder som present men ändå och tränade bort lite fläsk (det syns dock icke)...

lev väl
peace
(nope, inga bilder idag)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har inget fläsk!
Jag väntar på den dagen då du ska lägga upp dina pörrbilder, möhö ;)

Postat av: Marie

haha, jag vet inte. You tell me? ;)

2006-06-28 @ 00:20:50
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback