Magvärk och grillning

Vaknade lite lagom tid idag. Halv 2. Iof är det lite för sent när det är soligt ute men men de va gött iaf. Blidde till å äta frukost sen göra iordning sig för att åka på kalas i stort sett. Till Floby där kusinen och mosters man har fyllt år. Vi grillade och lekte med Dolly å hade trevligt =).

Dock har jag haft lite ont i magen idag av en naturlig anledning. Jag hatar naturliga anledningar till magvärk. BAH! 

Nu sitter jag och myser i min nya dress från landslagets fotbollsskola eller vad det heter, asnajs är den. Å myyyysig.

Saknar min Martin också. Men det är inte så konstigt. Det gör jag ju jämt när vi inte ses. Han fiskar. Och idag har han gjort TVÅ spontangrejjer, I´m veryvery Happy! ;D Uppskattat som fan å underbart å allt. I Just LÖÖÖÖöööÖÖÖÖöööVE Him ... MUMSMUMSMUMS

Beställningarna från Bjerkes party har tydligen kommit fram äntligen. MOHAHA pörrit.

Jag tänker fortsätta snacka nonsens för jag har trööökigt

Imorrn ska jag, min syster, basse och pålleboy halkköra. WIHOOO ska bli asasköjj =) Missar alltså en dag med alla småungar på fotbollsskolan. Synn (näeeeeee, jag ljög, de e rätt gött å bara ha hand om de tre dar).. Erika klarar nog de själv :D

nananana..nån gång under sommaren ska jag å merris åka till onsala troligen. Till min moster å deras stuga. När dom är där för då blir vi uppassade och det vet alla att vi gillar. Vi klarar inget själva ;oP.. sol ska det va för det är nära havet å då blir man steeeeeeeekt.. å shopping å grejjer =) wiewiewie.. det kanske blir av om vi hittar nån lucka.

ahaa, vad ska man nu ta upp.. sorgligt att inget mer händer i mitt liv.. öhhhhhhhhh...

Wihoooo värt med överstruken text... MWEPP

Merris und Saris goes K-I-S-S-I-N-G <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av marie :p
Marrebarres verk... finfint ;D
Jag visste ju att jag hade stor röv, men är verkligen knäskålarna så stora marre? :P
Ser lite gravid ut också, men wtf, jag gillar ju också kakor. Och inte skäms jag över att moffa ! =)

"Vad ska jag göra jag är full men jag försöker" nananana

"Everytime we tuch I get this feeling" nanananana

Peace <3

Kommentarer
Postat av: J. aka "Duffy"

=)

2006-06-18 @ 22:11:17
Postat av: Elin

Nöjet på min sida siss ;)

Postat av: Marie

Hahaha, jag brukar spana in dina knäskålar you know ;) Näääääädå, jag målade ju på känsla. Den är skitsnygg, så tyst med dig nu! :D

2006-06-19 @ 12:00:03
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback