Sol och Bad och Heta män

AMEN TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag är obra på att hålla igång mitt bloggande. Men men vad gör det om hundra år. Jag är glá ändå....

Igår så slutade skolan dårå å vi är därmed ett sommarlov och två terminer närmare STUDENTEN (ahh svinlångt kvar men kommer dö om jag inte tänker framåt. dö!)
Å sen efter den asovärda avslutningen (mentorerna bjöd på glass å hade sig, dä va iofs gött men resten kunde kvetta) så begav jag mig med aaaasmycket shoshave (skoskav) till en nyvaken Martin Green. Vi skulle bada och så ringde vi marrebarre som ett ögonblick senare kom med sin heeeta svarta bil (varm alltså, ah å söt också marie, *blinkblink*) Vi åkte först till ÖB å köpte gooodis sen till pankapölen för att svalka våra heta kroppar.. mycket hett den dagen, OJA!
På kvällen bjöd min syster mig på mat på mingus, Tack kvinna! jag är i behov av fler ekonomiska bidrag om nån är intresserad?
Efter mingusbesöket, med sannis,saris å annis också så jävlar drog vi genom stan med musik! Mohahaha de va sköjj för alla glodde å tyckte säkert att vi va värsta fjooortisarna,, men hey, va gör man inte?
Promenaden ledde till skolans beachvolleyplan, Jag och sanna ägde mest (eller inte, men men de kan ni juh tro)
Sen kom mer folk och det var gemytligt.
Sen kom lena å martin och hämtade mig å vi stack till gudhem, somnade tidigt, men inte för tidigt ;)

Idag vaknade jag av bögväckarklockan. Dags att träna. Med fille som inte hade tejp. In i det dära rummet på hörnet och så fick tessan tejpa mig Moahaha...ASMKT löpning men de va gött.. förutom att jag hade aaaaaasmycket skoskav...sen åkte vi hem, packa matsäck åsså upp till panka med merra,berra,johan å elin. Mysig dag igen. Tack för de :D

Nu försöker mamma få med mig upp till containern och gå ut och gå å grejjer. Hur pigg tror hon att jag är? puckot... jag kanske går med över vägen till containern, men inte läääääääängre för allt i världen!

Jaopp, jag är lat. Men det är inget jag skäms över.

Nu vet ni lite.

Jag kan för övrigt ALDRIG få nog av min fina pojk. MartinMartinMartin, i hövvet. Alltid. Kärlek till honom <3 ! :D

Peace
---------------------------
23:43
Jag vill inte bo i Gudhem. det är Rätt så segt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, min bil är inte att leka med. Funderar på att hålla kvar värmen tills i vinter så kan jag ha bastu där i sen, hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback