Wihooooo

Sara har ääääntligen ett jobb! Tack Annie-marie eller vad hon nu hette. Och jag tror till och med att det kommer bli kul! Jag kan tyvärr inte gå in på detaljer för det är lite sekretessbelagt eller vad det heter. men jag ska iaf vara personlig assistent =).

Nåja, sluttjoat om det. Igår somnade jag ca klockan 20, JA, 20 = åtta på kvällen!... Sen vaknade jag ett på natten av att jag kom på att jag hade gjort en märklig sak någonstans mellan 20-01. Jag hade ätit ett piller (vilket är inte så svårt att lista ut), som egentligen skulle tas nu i morses. That's weird sara dahlin. I'm weird. Men men det bjur jag på.

Idag har det varit skola. MVG i spanska, trots att jag fick g+ på grammatikprovet, mohaha.. tack teresita! :D Sen gick vi väl en kvart på samhällen, örka inte mer, gick och åt tre! korvar ist. Damn.

När jag och siss kom hem satte vi oss och skrev alla jävla lappar till hängapåstudenternagrejjerna. Vi skrev dom på datorn, men tro mig, det var jobbigt ändå.

Ikväll ska vi spela match, funfun.

Jag sitter mest och väntar på att herr green ska höra av sig som han så snällt lovade igår. Slutar väl med att jag gört sen iaf, måste sluta toffla så! cräp...! (uppd.: JA jag gjorde det igen. Jag tofflade. Jag ringde. Jag Jag Jag. Jag ångrart nu But it's too late.)

Hoppas togan var trevlig studenter!

....Imorrn har jag en jävla massa å göra och får spendera hela dagen med martins familj, trevligt trevligt men kommer vara jäävligt trött på kvällen känns de som ;P hihi....

Lev väl.

Sara D

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, erkänn att det var ett p-piller du hade ätit? Nananana, wiho!

Togan var JÄVLIGT nice. Du har nått att se fram emot kan jag säga dig :) Nu måste jag städa mitt rum! Mycket att stå i såhär dagen innan, hihi.

Postat av: Marie

BLOGGA MERA!

2006-06-10 @ 16:59:12
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Jennifer

saaaris, du var allt lite flummig på kvällen :) hade du det trevligt?

2006-06-11 @ 13:51:00
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback