Mot ljusare tider?

Ja nu är fan allt plugg klart och jag känner mig flera kilo lättare (på grund av böckerna alltså, kaggen den sitter där den satt förut och den vill nog inte försvinna)

Nu kan man ju bara njuta av att det snart är lov för faseN! =)

Lovet inleds först inatt redan med martinmys,som alltså fortsätter tills imorgon. Har två lektioner och lite samtal att ringa imorrn, annars en lugn dag. Mer martinmys efter skolan och sen kommer min älskade BROR hem =) Andersgölliplötten kommer till lilla Gudhem från stora Uppsala. Ja, man saknar ju den lilla grisen när han bara kommer hem några få tillfällen /år. Så det blir hemmamys imorrnkväll.

På lördag ska jag och jen (som tvinga upp mig astidigt! ;P) kolla på merris å berris när dom spelar rinkbandy.. weeei , hihi.. jo men det ska bli najs.. sen ska jag träna med kik i tre och en halv timma! BAH svinlänge men gött...

På tal om fotboll så ringde flobys tränare igår och fjäskade lite.. han har hört talas om att vi ska byta klubb och tar tillfället i akt att försöka få in oss i flobys lilla lag :P... jaja det återstår att se vad som händer och fötter...

Lördag kväll är lika med fest som sagt och jag längtar masssssor.. hoppas det blir lyckat denna gången också =)

Söndagen kommer också den innebära massa mys med först martin och sen ta farväl av anders igen kan jag tro =/.. kul att träffa honom lite iaf! =)

De va allt... TJING!

Kommentarer
Postat av: jennifer

wiho gött sara att du hänger på på lördag :) me like it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback