Motgång&Medgång

Öhh.
Var ska jag börja.
Minns inte när förra uppdateringen tog slut men jag gissar att det var för en vecka sen jag satt här och skrev av mig lite.

Veckan då.
Om man bortser från matteprovet så var veckan relativt underbar. Massa inställda lektioner på grund av att samhäll c:arna va i Bryssel.
Torsdagen var jag helledig på. Den spenderades med Martin. Han fick klippning av min kusin på morgonen och sen drog vi vidare till skövde där han inhandlade några fina skjortor och sååånt.
Sov hos green tis-tor. Och det verkar aldrig bli tråkigt att vakna upp i den sängen.
En lektion i fredags och sen bar det av till Maria där vi kollade på baaalklänningar. Vi provade massvis med klänningar och två föll mig i smaken. Dock kan jag nu inte välja mellan dessa två vilken är mycket förvirrande.
Fredagskvällen innebar Idol och lek/moff med marie. Mycket gemytligt.
Lördagen startade egentligen vid 16 efter enbart slöande med fotbollsträning. Sen snabba fötter hem och fixa iordning sig inför kvällens bravader.
Kvällen inleddes hos jennifer, vilket var mycket trevligt. Sen gick vi vidare till erik och adam, vilket också var trevligt. Dock möttes jag av en gaaanska så full martin green, yes.
Sen vidare till terassen vid typ tolv. Där fick man va i typ en timma för sen var någon trött. Iofs var det inte jääättekul där inne heller men. Kvällen slutade iaf dåligt. Och denna dagen började dåligt. Idag är jag ingen optimist.
Och så måste jag skriva ett jävla svenskatal som jag ska ha på tis. FUN, mwepp!

Jag har ingen lust med någonting idag. Ingen lust alls.

Jag tror på att veckan som kommer blir booooring. Don´t know why.

Men en ljusglimt i tillvaron är ju att lovet närmar sig. Men vafan ska man göra då?! Jag vill bortbortbort. Men har inte råd så får la stanna på det här stället.

De va allt för mig.

Tjing

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag håller med dig jättemkt. jag har ingen lust för ngt idag, men har plugg. och veckan kommer säkert bli tråkigt nanana.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback