Studenten närmar sig med stora kliv ^^

Ja nu äre stressigt i lilla saras liv. Klänningar ska handlas och klänningar ska läggas upp. Skor ska köpas och halsband matchas. Inlämningar ska göras och prov likaså.. planer inför studentdagen sak skridas med klassen. Andra småsaker ska hela tiden göras, frisyren ska testas och örhängen inhandlas. Allt ska bli klart inför den dagen jag längtar mest efter men ändå har en liten rädlsa inför.

Jobbet ska jobbas när dom behöver mig, vänner ska man hinna umgås med för dom är viktigast av allt. Martin ska göra tusen olika saker jämt och därför är vårt träffschema tajt och korta visiter får vi nöja oss med oftast.

Smink ska fixas så att man är fager på sin bal. Kamera ska brorsan ordna. Jag ska överraska samma bror med att pappa ska tapetsera hans lägenhet (jaaag kläckte idén, pappa tjöt av glädje inte ;P Och det är faktiskt bara ett rum som ska ändras).

Studentmössan är framme, deklarationen inne. Dagarna jag kan jobba på är inskrivna och telefonen väntar på samtal från resursen. Ekonomin är i botten och festandet på toppen. Boråsarna väntas komma och hälsa på en helg framöver och vi planerar att åka dit.

Ja, det är minsann mycket som ska hinnas med och kärebarn mitt huvud e fullproppat. Stackars lilla hjärna.

Jag får ta en dag i taget och försöka göra det bästa av situationen =P. Dock gör jag aldrig det eftersom jag väntar med att göra inlämningarna tills dagen innan och proven börjar jag öva på alldeles för sent. Men sen är jag ju student snart också, och då får man FAN leva livet ! <3 PEACE

Kommentarer
Postat av: cecilia

låter som ditt liv är rätt gött nu ändå.... :)

Postat av: Hannah

Det där med inlämningar av arbeten osv känner jag igen ;) Haha

2007-04-26 @ 00:08:40
URL: http://hannahlillemor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback