YÄY - We´re going down to Danmark!

Ja imorrn bär det av med laget till Danmark på träningsläger. Roligt att det är just ett träningsläger eftersom jag fick diagnosen halsfluss av farbror doktor igår! Jag får fint och snällt sitta vid sidan av plan och sukta efter att få hoppa in och spelaaaaa. Jag har inte spelat fotboll på över två veckor nu och det är booring! (Jag vet marie du har inte spelat på femtielva år men vafan, jag har mina behov jag också!).. Och speciellt när det är ett fucking träningsläger precis när man är sjuk också - damn!

Match ska det bli också, mot Hamburgsund, på lördag. Men då kan nog inte Sara vara med. Satan jag får sitta och kolla på tjejfotboll helt enkelt, och skrika på domarn, jag gillar att skrika på dåliga domare.

Jag hoppas att mina kommande rumskompisar (som jag inte vet vilka det blir än) inte har något emot att jag hostar och snorklar mig igenom nätterna =) haha dom kommer aldrig vilja ha en sleep over med mig efter denna helgen.

Mina stackars kilon som rasade när jag va sjuk rasar lika snabbt tillbaka - men what ever, jag trivs med att vara lite mullig (haha det gör jag inte egentligen men jag försöker prata mig ur det ibland)...

Mannen och jag har som sagt vart ihop 19 månader nu, jävelberg snart blire volvo,villa,vovve som gäller (näeeeee skulle inte tro de!)

Usch nu snackar jag skit... Så nu ska jag fortsätta snacka skit på en naturinlämning ist.

SEE YA AFTER DANMARK ... TJINGTJONG

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha, jaaa. nått annat kan vi väl inte möjligtvis vara lika i? (kanongänget, blonda, korta. hmm.. film?)

Postat av: Marie

ha det så kul i danmark snyggoooo :)

2007-04-13 @ 11:21:04
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Cecilia nu mer 18 år

haha, TACK! och ja, du har rätt det bror på vad man jämför med. med dig och marie är jag ju nästan lång. men mest är jag ju på volleybollplanen. och där jag jag.. som du kna gissa..; kortast!

2007-04-15 @ 23:10:15
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback