Alla hjärtans dag <3

HejHejHej

I morse vaknade jag av att en Martin smög sig ut ur rummet, sen somnade jag och vaknade en liten stund senare av frukost på sängen...

Sedan bar det av till Nautilus där vi tränade ett tag, skönt att göra det på "morgonen" faktiskt.

Efter det hem, duscha och äta pannkakor med glass å sylt - yummie!

Sen chill å myspys i några timmar innan vi skulle iväg på kvällen och äta middag/kvällsmat på shang hai, eller va de heter.. mucho gott och mucho mättsamt iaf =)..jag blev bjuden av min man <3

Efter det trodde jag att vi skulle åka hem till greens igen men icke.. då jag frågade vart vi skulle fick jag svaret "jag tänkte att jag skulle va lite gullig och att vi skulle åka upp till berget där vi kysstes första gången" ihh so sweet.. så där stod vi och pratade om hur längesen de va vi stod där sist (nästan 3 år sen!) och vad mycket som har hänt sen dess =)

Nu har vi iaf varandra och det är jag lyckligt lottad över. Ja kärebarn den mannen är det bästa i mitt liv ... skulle även fått massage men vi hann faktist inte med de för min syster sluta 22 så jag åkte hem då..

Imorrn ska jag plugga! .. med min projektgrupp.. YÄÄY, not.. ork på de.. men kul brudar iaf.. see ya kösshejj

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi gullit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback