Blöh.

Skolan börjar igen och åter till dom vanliga rutinerna. Plus att man måste ägna mera tid till att träna nu när man fått ett kort på gymmet. Men det är bara ett bra tidsfördriv.

Förra veckan var rätt slapp. Började ju i tisdags, men två lektioner. Sen kom onsdagen med några fler men slapp dom två sista så sluta vid 13 ändå =P. Torsdagen var lite jobbigare, men avslutades med projektdag där vi håller på att finslipa lite detaljer kan man säga.. Och fredagens två lektioner var rätt så slappa med potatislek på naturen och stresstjöööt på psykologin.. nu är det bara denna veckan kvar sen börjar den riktiga vårterminen med dess schema.. Ganska bra schema om jag får säga det själv. Dock en hel del långa hål men tur att jag har merrisen där =)

Helgen då.. jaaa i fredags var jag först inbokad med martin, men min kusin ringde och hade panik över kläder till hennes examen som var igår, så jag fick snält följa med till skövde och vara hennes personal shopper där ;o).. det gick väl rätt så bra till slut tkr jag allt =)...Sen fick jag åka hem till lilla merris iaf, men vi åkte nästan direkt till gudhem där det blev tacos och film, jag, martin, mor och far såg på The guardian och den va faktiskt riktigt bra, den rekommenderas verkligen!!

Lördagen startade ganska tidigt för M skulle åka in till 11.30 och åka skridskor så jag gick upp med honom och åt frukost..sen hjälpte jag mammsen lite för att efter det göra mig iordning inför sofias sjuksköterskeexamen... jag, syster och mamma åkte till skövde för att vara med på grejjset i kyrkan och sedan bar det iväg hem för att hämta pappa sen in till stan för att hämta martin, sen till floby där det var mat och människor för att gratulera ... mycket trevligt folk måste jag säga.. dock blev jag oftast offret när sofias vänners pojkvänner skulle mobba någon men jag tog det som en man! mihi

Idag har jag tränat på "morgonen".. vaknade relativt tidigt för att stormjävelskapet gjorde att hela huset knaka som aldrig förr... sen åkte jag,mammi å pappi in till gymmet för att träna en stund.. i en halvtimme efter strykan var jag och mamma i bassängen och simmade.. mkt bra gjort av oss =P En stund efter träningen kommer elin hem och säger att vi ska åka till stp och kolla på finalerna av bik-cupen så de va bara att dra på sig mjukisbrallorna och åka iväg =)... där mötte vi upp min kusin, tröttnade ganska fort, åkte in till stan, hämtade dolly och handlade matvaror... efter det åkte vi hem till fia, började laga mat, elin blev slingad i håret samtidigt.. vi lekte med dolly å blablabla.. sen inväntade vi pojkvänner (min och elins, alltså).. dolly fick va fias pojkvän för kvällen... åt god mat och tittade på tv..

Nu är denna dagen snart slut och nästa vecka är på ingång snart.. jag är trött och ska snart sova, men nu kom en liten uppdatering till er som är intresserade av mitt ointressanta liv..

grattis till er, ni har nu vunnit en cykel =P... see ya... köss <3

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, schysst. vilken färg?

Postat av: jennifer

haha en familj kompisar till oss, annevi och amanda, var förbi på sofias kalas, och inte visste annevi att björn hade en tvilling, så hon hade typ sagt till amanda "hur kan björn med att sitta med en ny tjej bara någon vecka efter jennifer?" men så hade amanda förklarat så då förstod hon :) haha!

2007-01-15 @ 16:18:26
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Sara

Marie: Valfri färg givetvis ;P I´m a kind person...

Jennifer: Haha jag veeeet! Hon satt och drog den story för mig igår :P.. hon sa "så om martin tyckte att en gammel kärring satt och glodde på honom hela kvällen kan du hälsa varför nudå =P".. de va assköjj! ;)

2007-01-15 @ 20:30:04
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback