Å sara hon fattar inget ^^

Ja, jag tänker berätta för er att mitt matteprov gick så uselt som det kan gå på ett matteprov. Jag kan även berätta att min kära lärare tydligen har tusen bollar i luften och järn i elden så han kunde veeeerkligen inte rätta proven förrän på påsklovet. Tjenna snabbves pöjjk, tack för denna jobbiga längtan efter att få tillbaka ett prov med ett fett IG på. Ja,jag är negativ. Varför i hela världen valde jag Matte C.. Jag måste ha haft någon period i mitt liv då jag trodde att jag hade en liten mattesnillehjärna. Jag Hade Fett med FEL!...

Så, nu är jag glad igen för nu har jag babblat av mig om mitt största problem just nu.

Fast iofs när jag är inne på saker jag inte gillar kan vi prata om maries och min lördag =P .. För det första åkte jag hem tidigt för merrapojken började jobba och jag kunde inte somna om. För det andra var jag sjuuukt trött och nära på att sova men hade tjötat med marie om simning dan innan så jag skrev ett mess i hopp om att få slippa denna utmaning på lördagsförmiddan. Men hey och hå efter ett par lidande sms så ringer marrefleckan å tvingar rent ut sagt ut mig på dessa äventyr i vilket fall. Och så ska vi kolla på adams match också, säger hon i förbifarten.. VÄNTA ett tag tänker jag men tänker egentligen inte alls eftersom jag frågar henne om matchjäkeln är inomhus (jag har inga bra "utomhus när det är blött"skor nämligen. JAJJAMENSAN säger kvinnan glatt och fnittrar vidare.

En kvart för sent anläder jag trött som en kossa in på parkeringen. Vi simmar fint våra 40 längder och beger oss sedan av till willys för färdkost (okej vi skulle till kinnarp och det tar en kvart max men ändå)... ADAMS fucking match är då inte inomhus iaf. Mina skor läckte in och marie kände nog en viss skuldkänsla där jag stod och frös tårna av mig så det var lugnt liksom. Innan matchen körde vi vilse i kinnarp och fick fråga (JAG FICK FRÅGA) en man och hans hund om vägen. Jag övervägde seriöst att prata skånska för att lura honom, men jag tror att min kassa skånskhärmning hade avslöjat mig ändå.

Efter denna kalla blöta match som adams lag för övrigt vann så stack vi hem till marie. Där blev jag dessutom hårig av alla djur också, men jag gillar elof och elof gillar mig så de skiter vi i ;).. vi låg å kollade på tv när marie får MASSA cpryck. Skickar porrsms till min pojkvän (som genast fatta att de va från marie??!! haha).. och ett sms till min förre detta tränare där det står: TA MIG på.. jag fick skicka ett tillbaka där det stod att min lätt utvecklingsstörda vän hade gått loss på min mobil. Hon sprutade även massa av jimmys parfym på mig å lilla elof, men den lukta helt okej så vi sa mest till marie att hon var hatad (okej,katten pratade kanske inte men han gav henne onda blickar). Det var min lördag det.

Nyligen har jag gjort en liten religioninlämning. Duktigt.

MEN, dagens duktiga var att jag för det första åkte till second hand med larsson å köpte en skarf å ett skärp som matchade för 7 kronor. Jag har varit lite anti det där innan men jag gjorde det! Jag klarade det! ohoom gratz idiot kanske ni tänker nu och det får ni gärna.
Dagens allra mesta duktiga var att jag skulle hem till martin klockan 16 när han slutat jobbet, men hade inget att göra från klockan 14 så jag begav mig till gymmet. I ca 35 minuter körde jag kondition, 20 minuter snabbt och sen gick jag fort de sista 15. Efter den ansträningen tar jag även mitt feta ass ner till bassängen och simmar 40 längder !! DAMN I´M GOOD

Jag och Merris har 1 1/2 år på lör.. Jävelpannkaka! <3 kärlek

De va väl det jag ville ha sagt och nu har jennifer fått sitt läsande hon ville ha från mig, vassego jenn =D

KÖSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

taaack sötsara! vi ses säkert ihelgen, puss!

Postat av: Marie

haha, jag vet att jag är ond men det är för att jag tycker om dig! call me when you want to play..grrr ;)

2007-03-12 @ 19:39:27
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback