Vart är mina vänner?

Det känns som att jag bara har Martin nuförtiden. Är aldrig med några andra. Vilka var jag med förut innan jag blev en stabil människa egentligen? JAAAA, jag tycker mkt synd om mig själv när jag tänker på denna fråga.. Jag vill till Norge, NUUUU. Men nu har jag fått ett sommarjobb här så får la stanna ett tag till iaf.. blöh

Vi vann btw matchen mot floby med 2-1. Gött d.

Idag ska jag iaf på bio med min moder och fader och se på "underbara älskade". Sen äta något gott någonstans.

Nu äre så.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Johänna

Sara sluta gräva ner dig, erkänn att du vill umgås med martin 24-7... Du kan alltid ringa mig om du vill ha något kloka ord, biocheck etc. Jag vill faan också till Norge nu, känns som allt är ett snäpp bättre där! Sayonara

2007-03-20 @ 19:15:51
Postat av: Johänna

Sara sluta gräva ner dig, erkänn att du vill umgås med martin 24-7... Du kan alltid ringa mig om du vill ha något kloka ord, biocheck etc. Jag vill faan också till Norge nu, känns som allt är ett snäpp bättre där! Sayonara

2007-03-20 @ 19:16:07
Postat av: Johänna

Sara sluta gräva ner dig, erkänn att du vill umgås med martin 24-7... Du kan alltid ringa mig om du vill ha något kloka ord, biocheck etc. Jag vill faan också till Norge nu, känns som allt är ett snäpp bättre där! Sayonara

2007-03-20 @ 19:16:10
Postat av: Anonym

Du är en fin vän Larsson. Klart jag gillar att umgås med martin, men det kan bli för mkt det också vettu.. Ja det ska bli riktigt kul att göra något annorlunda! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback