Barcelona...

Dag 2 och denna dagen har varit piggare, soligare och mer männsikoare...
Dagen började med konstig mjölk som passade med flingorna trots allt, inte äckligt med andra ord.. Vi åt även bröd med feeeta jävla ostskivor....Marmelad ja tack..
Vi shoppade lite på hm (skräll) och å zara.
Vi har promenerat i typ 4 timmar med 30 minuters undantag då vi solade och hade de gött,åt glass på beachen vilket var trevligt om man bortser från en tysk unge som stod en halv meter och stirrade för att hon  var glassugen...

Snart ska vi iväg på äventyr igen, ska försöka hitta ikea någonstans utanför stan =).. inhandla lite braatthasaker.. och kanske lite köttbullar ;P

Marie ska nu vara min personal everything, igår fixade hon mitt hår och nu är det mina ögonbryn som står på tur, duktig kvinna det där!

Jag lagade mat förut förresten, alla som tvivlar på min förmåga =P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

för er som tvivlar på saras matlagningsförmåga - ni kan fortsätta med detta. hon värmde nämligen bara rester från igår som JAG gjorde :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback