Nasty Mondays

Fellini ikväll. Ojojoj. Jag börjar bli lite halvsliten efter en hel veckas ständigt festande. Vi startar vanligtvis vid 22-23 och håller på till någonstans mellan 05-08.. Livet e hårt men jääävligt najs nu.

Jag måste berätta en liten story om gårdagen: Sara, Mary, Jenn o Jessie drar nästintill nyktra till en karaokeklubb och ska beställa en låt att sjunga.. Eftersom vi är från suecia och vi kunde välja mellan per gessle: här kommer alla känslorna och ulf lundell: öppna landskap blev det ett rätt självklart och trallvänligt val: GESSLE såklart.. Vi skämde givetvis ut oss och alla var väl röd tomater i fejjan, men kul vare! Massa kort tog folk på oss dessutom. En liten instickare också: egentligen var listan med folk som skulle sjunga full, men eftersom vi var svenska och skulle sjunga på ett annorlunda språk så fick vi smita in =) Inte såå populärt hos alla men :P

En liten instickare till: I förrgår var vi på razzmatazz, ett sjuuuukt stort ställe med 6 dansgolv och se här: 9000 jävla människor var där... helt galet och huuur kul som helst.. vi shäjkade mest på popstället men var även inne på några av de andra dansgolven, gick vilse när vi skulle på toa hela tiden så såg väl typ allt haha.. Så en riiiktigt lyckad kväll!

image135

Ja men då ska jag bara måla på mig ett ansikte så börjar vi igen om nån timme eller så. Idag har jag förresten shoppat endel, vädret tillät icke playan för första dagen sen flickorna kom så då föll lotten på shoppingen. De va naaajs. Hittade lite smått o gott..

Peace people.

Kommentarer
Postat av: merris

snyggingen saris. :) du är sötast! kyssar

2008-04-28 @ 21:44:10
Postat av: jennifer

looooovie, you're ma löve!

Postat av: Sara

Jag älskar er båda!!!

2008-04-29 @ 01:25:56
Postat av: Marie

pusspusspusspusspuss. duärfin!

2008-04-29 @ 12:23:16
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Edalle

Du visar ju hela brösten! man får ju skämmas här i sverige :P

2008-04-30 @ 15:21:29
Postat av: Sara

jag tog på mig ett linne lite senare pucko! Ville bara visa mina behag för sverige ;)

2008-04-30 @ 19:29:09
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback