På med glajjorna och det vackra leendet.

Ja, jag läste just en enastående berättelse om min och maries tripp till skövde igår så gå inte på marrebarres blogg om ni vill se den. Så detaljerat orkar jag inte skriva just nu så jag drar några höjdpunkter istället.

Jag var rätt så sugen på ett par läckra pumps igår så då tänkte vi att vi drar till maxihuset först för att kolla in skopunkten (som för övrigt inte alls var så roligt denna gång). Det gick väl på ditresan efter att vi mättat marie som gnällde som ett litet barn. Men efter dom tio minuter vi spenderade inne i maxihuset skulle vi hitta till centrum, som marie GIIIIVETVIS kunde den snabba vägen till. Hon skulle vara guide alltså, och det gick åt helvete... vi körde åt alla håll man kan i en rondell och efter många usvängar och lika många "maaaaaaaaarieeeee, du visste ju vägen" "ja, men jag trodde det var däråt" så kom vi fram och fick oss en parkering.

Jag inhandlade shorts som var sviiiinbra och jag är skitnöjd med dessa tu. Sen fyndade jag på glitter och på åhlens köpte jag en söt liten väska och ett par svarta tygskor (marie tvingade mig att övervinna min snålhet haha).
Marie skulle byta sträng på sin gitarr och det var en saga i sig. Mannen (pojken) med orange, jättekrulligt hår och målbrottslätet såg lite lustig ut (och det var han jU!) och den andra lite mer kunniga mannen sa att det skulle kosta runt 300 spänn att byta den jäkla strängen. Det kostade sedan 43 vilket var åt rätt håll bra!

Hemvägen gick relativt smärtfritt eftersom marie sov och jag fick hitta tillbaka till fkp själv haha! Vi besökte lilla marknaden och jag köpte onödigt mycket godis som jag knappt gillar! Sedan besökte vi coop och fixade. Efter det ÖB där vi inhandlade lite barcastuffs! Ihh det närmar sig med STORMsteg.

En fruktansvärt trevlig dag med mycket skratt och trevligt sällskap (förutom när kvinnan jävlades med mig i hundra år mellan torget och yap för att hon var övertrött och på irriterarhumör ^^)


Idag ska jag jobba, men det brukar gå rätt bra på kvällarna =). Sen hinner jag kanske träffa mina underbara ffkbrudar lite som ska träffas på mingan! Hoppas :).

Ja, mina vänner, kan låta orättvist men mitt liv flyter fortfarande på som på moln. Nu är mitt rum klart och jag ska lägga in alla kläder i mina garderober när jag orkar !


Juste, förra helgen var vi i skövde och på bogrens där vi shejkade lite as. Det var jag, anna, mari och elin u som drig dit och det blev ju en fruktansvärt trevlig kväll det också haha. Elin, vem fan åkte vi med hem?

Det var allt.

Peace //

image129

                                                                          a happy smile on a happy girl.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, jag garvar när jag läser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback