Ryans

Vår fest med israelerna blev inställd av olika anledningar, istället åt vi masssa god frukt o såg på film :D Inga fel.
Vi har solat alla dagar här förutom den dagen vi kom,men idag tog det roliga slut, det har regnat lite idag. Dock kvittar det, jag är fortfarande som en kräfta så min kropp kan behöva lite vila.

Inatt kommer min bror hit =) Vi ska se på fotboll på lördag, samma match som adam alsing o co! Espanyol-Barcelona.

Helgen är överplanerad med massa fest o stojj! Vi träffades ett gäng på ryans igår (lars jobbarkompisars stammisställe!) och shiiiet vad vi planerade inför fre,lör,sön o måndag. Emil kommer nog få en trevlig vistelse här i barcelona.

Igår shoppade vi även en del, mycket fina ställen häromkring. Jag köpte mig ett par skor, äntligen ska vi få lite höjd på mina stackars kortisben! HA. Jag shoppade även en bikini! Snygggg. Kollade in lars o co lägenhet igår också, den var väldigt rymlig och väldigt hög till tak, ingen risk att man slår i hövvet där inte!

Vi får se vad kvällen erbjuder, kanske kollar lite fotboll med grabbarna på ryans =), vi får se! Marie ska ju försöka börja dricka öl så hon måste börja känna påt lite, jag håller mig nog dock hellre till sangria och drinkar!

(marie o lars skrattade jättemycket åt mig igår, jag fattar inte? Jag är lite oallmänbildad, det är allt =P)

Peace

Kommentarer
Postat av: jenn

spara lite ferre till vi kommer va ;)

Postat av: Emelie

Tack så mycket för det uttömmande svaret:)!
Vad jobbade du som där? Hur fick du jobbet? Vi har sökt på deras itnernetsida. Tror du det är lätt att få det? Det där med pojkvännen behöver jag inte oroa mig för. Tycker dock det verkar skönt att vara ledig två veckor sen :)! Får man fråga hur mycket du tjänade?

2008-04-18 @ 10:25:14
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback