Sweden.

Då var det lite mer än en vecka sedan jag kom hem från havet. Jag var rätt så sliten så det var ganska skönt att komma hem, men sorgligt att lämna människorna som jag kanske aldrig kommer träffa igen. Dom underbara människorna. Jo, jag trivdes ju ganska bra där till slut så det blir nog någon gång till eller två.

Jag har hunnit vara med Martin lite (fast han jobbar mkt nu så det blir inte så mkt ändå) och med lite annat löst folk ;P. Idag har jag ätit på mingus med Jesper, Lollo, Calle, Carro och Klara =) Myycket trevligt att återse dessa män och kvinnor som man knappt ser alls nuförtiden :S.

Vet inte när jag ska på båten igen men det får framtiden utvisa (kanske morgondagen till och med, om hon nu svarar på mitt mail?!).

Den 14e fyller min minsta bror 24 så det ska vi fira för då kommer även min äldsta bror hem som vi inte sett på ett halvår.. myyycket trevligt. Då blir det en familjehelg minsann =D.

Den 23 ska jag på en fancymiddag med min Boråsvän Marcus Winberg, man ska ha balklänning och grejjer så det ska bli mycket kul att klä på sig den en gång till i livet. Mindre kul är att min mamma och farmor sa samma kommentar när jag berättade detta "hoppas du kommer i den fortf. då!?".. tack liksom, jahaja då tycker dom alltså att man har blivit fet. Wellwell..

På lördag ska det blii fest igen om jag är hemma =). Wieeee. Hos Madde innan osv .. yeeey! =) Kommer nog bli lyckat, det tvivlar jag icke på! =D

Hepp nu har jag inget mer att berätta. Förutom att galningEbbavalpen biter på allt och gör mina föräldrar vansinniga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback