RockKnock

5 Juli - 20årsfest för dahlinarna och anna b.
Roligt, det hade jag. Dåligt mådde jag dagen efter och sista delen av kvällen är aniiiiingen svart. Lyckat med andra ord. Jag undrar vad gubben i bygdegården trodde när han såg mig på morgonen komma ner med tuperat hår, en utkletad stjärna på ena ögat och med tanke på handen som satt på huvudet och med blicken som satt i marken - även en aning bakis. Ha!
Alla tyckte att jag och min enäggstvilling var väldigt lika denna afton, kan bero på att man ser dubbelt, kan bero på att vi var likadant klädda och sminkade. Hmm


8 Juli

Oh han e snygg!



14 Juli

MÅNDAXDAGS! =) wieeeee.



15 Juli
Amen jag går väl till systemet då, jaaa jag ska visa leg nu och kommer få göra det i tio år framåt, TACK till alla som påpekat detta (annika johansson, känn dig träffad, inte för att denna kvinna någonsin kommer läsa detta men ändå, i remember!)

20 jäkla år. Helt galet. Då var lilla jag - lilla lilla fjantiga fjuniga sara på inte många centimetrar inte tonåring längre. Galet.

More to come...
Fortsättning följer...
Keep on dreaming...
Oh - my - GOD...
Hej och välkommen tillbaka mary ;)

HEJ - DÅ!

Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

Sara du är flum?

tack för festen! det var jättekul. hoppas ni är nöjda :) och GRATTIS igen, snart dags juu..

vi hörs darl. puss!

2008-07-13 @ 17:38:03
Postat av: sara

haha tack emmis ;) TAAACK för att du kom, du är la för söööööt ! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback