Uppförsbacke.

Denna veckan har varit tung.
Alla har semester runt omkring, dom säger att det är varmt men inne på coop äre kallt.
Martin är i varberg o göttar sig.
Jag jobbar o jobbar. Men men. Tänk penki.
Eh, jag har det lite jobbigt för att jag tänker på mina kommande arbetsveckor som SUGER riktigt jäkla h-å-r-t.
Men jag får pina mig igenom dom, för sen börjar ordinarieschemat igen, skööönt.
Var iaf ledig idag, jag och ida har solat och haft det illfint uppe vid pankapölen.

Sen var jag nere på stan med mamma, skiiitbra grejer där. Ett minneskort till kameran och nya batterier (funkar igen wieee). En tshirt lindex, ett par leggings o en typ skjortklänning veromodarea ha!, ett par trosot kappahl (hade tydligen rabatt från coop där så dom kostade tio spänn, samt lite piller från apoteket. Braaa skit de =).

Vi avslutar med en grej jennifer skrev på msn precis och som passar precis in på vad jag känner :):


jennifer. säger:

jag sparar ju iofs pengar nu, men vet inte till vad. jag är inte sugen på att resa, fast ändå är jag de, har nog ingen och resa med bara, iofs et år kvar dit men iaf, och sen vill jag börja plugga, men vet inte till vad heller.

Sånna är vi, förvirrade människosjälar.


PEACE


Kommentarer
Postat av: Cissi

pusspusspusspuss! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback