En underbar bästa vän. Ett jobb.

göllet

Min pojkvän och bästa vän.
Det allra bästa jag har.
Jag älskar dig <3



Hänt extra: Hon har fått jobb på coop extra i fkp som öppnar på onsdag om en vecka.
Hon nyser och e allmänt förkyld.
Hon ska till barcelona snart (kommer tjata om detta tills vi åker och förmodligen även efteråt.
Hon ska sluta vara odräglig på fyllan (tack för uppdateringen jag inte hade en aning om marre, lika bra att ta smällen liksom! Ibland hatar man sig själv).
Hon ska va hundvakt i helgen, träffa brolle och även gullfrida som kommit hem från andra sidan världen.
Förutom snoret i näsan mår hon fortfarande bra och är glá!
Ingen aning om varför jag skriver "hon" istället för "jag" men det kändes rätt just nu.




LOVE

Kommentarer
Postat av: Larsson

Hej hoe! Faan vad nice med jobb som inte involverar vården wht so ever! Inget mer color line då? pyss

2008-03-07 @ 17:39:00
Postat av: Marie

nu har jag läst det här tretton gånger, och kräver något nytt!

Postat av: jennifer

såg dig på jobbet idag.
gick första dagen bra? såg stressigt ut :)

2008-03-12 @ 15:49:07
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback