Bakfylla =S

Dagen idag är ingen bra dag. Jag drack lite för mycket drinkar igår och mår nu som jag förtjänar, försvann från mina älskade vänner (sorry igen) som var oroliga men det löste sig för jag var bara på toaletten (i två timmar eller något sådant^^)

Jag ska bli nykterist efter denna resan, typ.
Jag ska träna 14 ggr i veckan och bli hälsosam, kanske.

Ja jag lär ju inte ha gått ner i vikt här iaf, så sorry martin jag kanske är brun när jag kommer hem men under brännan kommer det finnas en hel del fett, men vad fan ska man göra när kebabrullarna här är så fruuuktansvärt goda ? Inte vårt fel skulle jag säga.

Sötcissi är här på besök, hon har varit här i två dagar och det har varit två rejäla fyllor (i förrgår somnade vi på en av två förfester haha). Så hon har bra inflytande på oss ;P.. Närå, vi gillar dig kvinna!
Dom kvinnorna är o shoppar nu, eftersom jag inte kan röra mig idag utan att må illa så ligger jag i sängen med marres dator och berättar alltså här om min äckliga jävla tokfylla jag hade igår.

Fick ett mail av broder emil med hans krönika som handlar om hans lilla barcatripp och oj vad han skriver bra den mannen, haha! Fruktansvärt roligt :P.

Helt sjuuukt vad mycket jag saknar martin, helt seriöst - jag avlider snart... en vecka kvar idag, hoppas det går fort fast ändå inte, måste burna lite mer innan jag är redo för hemfärd.

Men hallå, märker ni vad osammanhängande jag skriver, är nog inte nykter än...blöööh
Ne nu mår jag illa. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha, undrar om du lyckas med en sån fylla utan mig? -sakna.

Postat av: stina harring

Heeej =)
Nu tävlar jag ut 10 nagelack på min blogg, det vore skoj om du vill vara med =) En kycklig vinnare får 3 nagelack.
Hoppas du vil vara med!

2008-05-07 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback