Det våras för hitler.

I torsdags kväll blev det snabbt bestämt att jag och mamma skulle åka till stockholm över helgen, mamma har vetat det länge för det var hennes födelsedagspresent till pappa men han har så ont i knät så han kan knappt gå. Så till slut blev det så att jag hängde med istället för att slippa kasta pengarna och upplevelserna i sjön.

Fredag tidigt åker vi på tåget, kom på att cissi bor ju i stockholm och vi hade lite ledig tid så tänkte ta en fika men det hann kvinnan inte med ens en snabbis varken på fredagen eller lördagen tyvärr, sorry alla sms cissi men det är ju inte direkt varje helg man är i stockholm :P, hade vart kul att ses en liiiten lucka men men nu blev det ju inte så...jäjä

Efter många fel så hittade vi till slut till hotellet som verkligen var lyxigt! :D. Sen hann vi med lite shopping och god mat innan det var dags för teatern, "det våras för hitler" som var riiiktigt bra och rolig, fattar inte hur dom kan vara så grymma på att sjunga. Kom hem sent och sov.


Upp tidigt på lördag morgon och åt en underbar hotellfrukost, sen åkte vi iväg till uppsala och anders :). Mycket trevligt dag med mer shopping och rundvandring i stan, verkade vara en mycket härlig stad måste jag säga.
Väl tillbaka på hotellet så vilade vi lite sen ut på en mysig restaurang där vi åt fint och drack vin =D.

Tillbaka till hotellert, jag tog ett varmt härligt bad se sovadags.

Idag gick vi upp tidigt för ännu en underbar hotellfrukost, nu är jag hemma och väääldigt trött.

Peace


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var du också i Sthlm denna helgen?? haha

2008-11-23 @ 22:57:44
Postat av: sara

va du med de? Vart när hur varför? :P ha

Postat av: Cissi

det var ju bara väldigt fint att du tänkte på mig! sen att jag är en sån tråkig o busy kvinna är ju mest sorgligt...du är snäll ändå! hoppas du trivdes utan mitt sällskap. PUSS

2008-12-04 @ 21:55:52
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback