Hösthelg.

Halooooooouuuuuuuuuuu!

Jobb ikväll, jobb imorrn :(.
Fest i skövde med anabanana imorgon maybe.
Kanske hittar på nått annat nyttigt.

Det är redan Oktober, and I liiiiike it! =). Köpte en mysig jacka idag, it´s grey!. Marknaden med fina vänner igår. Nu ska jag bara orka börja träna o tighta till min kropp lite så kommer allt fixa sig till slut :). Om en vecka blir det ju kryssning med världens bästa ffkdam wie =)))).

Ha en riktigt bra fredagskväll allihopa, det ska jag försöka ha trots jobb och tidigt läggning.

Varma kramar / Sara


Kommentarer
Postat av: Cissi

hahahha, gullefjärt då! Sprängharry&bombsara (du vet brösten) jag saknar er med såklart! tycker dock att du borde pallra dig upp till sthlm! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback