Always on my mind.

Ja då kom hösten. En underbar tid med mörker, kyla, och annat som sara avskyr!

Förra hösten var man i Oslo, typ nu. Gick omkring i parken bland massa löv och myste med underbara sambos framför tv:n med en kopp te. Fruktansvärt gemytligt om man bortser från jobbsvårigheterna.

Då var man här igen, evigt klagandes och aldrig nöjd. Svensk, helt enkelt.



Medans vi ändå håller på:

*Fotbollen går kass
*Hinner aldrig träffa martin förutom en kvart innan vi somnar, hej hej då typ.
*Är bakfull alldeles för många söndagar (men har kul de flesta lördagar? :P)
*Hinner alldeles för sällan träffa mina underbara vänner
*Jobbar för mycket även fast det inte är heltid, vill aldrig bli vuxen
*Har inte en aning om vad jag vill bli
*Jag äter godis MINST 4ggr i veckan tror jag (jobbar i butik?)



Jamen Mary, det var roligt att läsa om mina tankar va ;P
O Marrebarre, me like you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback