Dansar aldrig nykter.

Måndag igen, att det alltid måste bli det.

Förfest hos regina o amanda i lördags, mycket lyckat, bästa kusinerna va ju där också :).
Groggblandningar blev det och ja tillslut så hamnade vi på tåget till stan och sen va det vidare fest på stans enda (i princip) uteställe. Trevligt var det iaf och tyvärr (fast tack!) så bjöd lunkis mig på en jäkla shot haha. Men då vare gött!
Jag o martin gick hem rätt tidigt för han va lite sjuk stackarn.

Gårdagen var riktigt jobbig, bakis som en get, o kalas för julia (grattis!) på det. Haha men jag klarade mig helskinnad och idag har jag jobbat djävulstiden 12-19. Nu hade jag velat röra på mig men vill inte gå ut själv o ebba är inte hemma så jag får sitta här på mitt feta ass o tänka att jag tänkte ju iaf röra på mig, HA! Har faktiskt ont i halsen också så det är nog vettigt det här.

Mammi kom precis in med en kopp te och den ska strax avnjutas framför tv:n.

Trodde ju att jag skulle få träffa emma i helgen men dom hade ju dissat terrassen så blidde inget :S.. Tyyypiskt. Menmen, de kommer nog fler ggr..

Tamigmedpåäventyyyyr!

Puss

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback