När pessimist blir optimist

Hallå!

Som att vända ett blad kommer här min lista som gör mig glad, shit jag har ju massor att se fram emot i höst förutom dom mörka mornarna klockan 6 och jobb! :)

* 10 September - Sara & Martin 3 år <3
* 16 September - Jättelyftet med Coop i Jönköping (ohlala mina tjejer o grabbar ska shäjka rooumpa!)
* 20 September - Kräftskiva hos ullebulle with the ffkbruds, alltid lyckade fester där!

* 11 Oktober -  Kryssningen med stort K! Wieeee med nyss nämnda ffkbrudsen, 24 girls med festsug all night long<3

* 7/21 November - Årsfest med flajbaj!
* 28 November - En kryssning till fast till annat ställe med floby? =D maybe!

* 6 December - Spaaaaaa med moder, moster, kusinen och systeraaaaa Åh guuu va gött!
* 24 December - Julafton and I still like it! :)
* 31 December - Nyår och ett stundande bra 2009, I can feel it!



Såååå, varför klaga?

=D

Lika bra att älska livet nu, sen är det försent

<3







               
/ Saris

Kommentarer
Postat av: Elin

Du glömde thailand!!

2008-09-10 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback