Tröttheten.

Vilken fruktansvärt jobbig vecka. Stress = alla blir griniga och gnälliga. Då blir Sara irriterad och tycker att foolk åtminstone kan vara lite trevliga även fast det är mycket att göra.

Har kommit på att jag dagdrömmer lika mycket som JD i "scrubs", när jag packar min kyckling eller min revben så står jag o funderar över mitt liv, och avundas andras liv. Ja, jag måste faktiskt erkänna att jag slösar en del tid på att vara avundsjuk på hur andra har det, och det är ju skitdumt tänker ni - japp, alldeles riktigt!

Tänk om jag inte hade gjort så och varför gjorde jag inte så. I den trista vardagen blir det alltid så många tänk om jag skulle och jag kanske borde. Det svåraste jag vet är att få mina tankar och drömmar till verklighet. Jag skulle till exempel vilja sommarjobba på ett ställe där jag tjänar FEETTT me penki så jag kan resa överallt i höst - men seriöst, 300spänn på att jag är kvar på coop. Jepp, that´s me (fast jag va inte  allvarlig med 300spänn, så mkt har jag inte över just nu =P).

I mitt lilla huvud har jag från hösten o flera år framåt planerat minsann. Men men men. Så många men.

Neeeee nu ska jag snart keka donken, för det kom jag o martin fram till att jag var värd idag efter slitsamma arbetsdagar hihi..Och för att morgondagen är en ännu värre. Blaj! 

Det var väl about it.

Peace
och
Puss
/ Sara


Kommentarer
Postat av: Siss

ja a du, kan man inte bara göra nått åt et liksom. ska vi planera nått kul? :P

2009-04-10 @ 10:53:29
Postat av: Sara

vadå? Gärna något gratis, har ju inga pengar :P

Postat av: Siss

hmm vettefan inget e gratis i livet, men vafan du har ju mer pengar än mig ändå!!

2009-04-16 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback