Vardag.

Mycket tråkigt att bara sitta själv på dagarna när alla jobbar o sliter. Går ut med hundarna och det mest nödvändiga men sen blir det inget annat direkt nyttigt gjort. Fått tummen ur o ringt akassan idag dock men det var inte direkt intressant. Tina på båten ville inte svara.
Elin började 15 idag iaf så det är gött när syster eller kusin kan förgylla mina tråkdagar :).

Den 10e september är det 4år sedan jag och Martin blev tillsammans och det ska firas med dunder och brak =) hihi 100 minuters massage låter inte helt fel, och sen laga middag och se på film ihop <3. Underbart som det brukar vara med min bästaste bästaste älsklingsmerris!!

14-16 november blir det hotellvistelse med familj plus min och elins respektive pga pappas 50årsdag som innfaller strax därefter. Wallmans salonger och annat trevligt kommer också ske, broder har kommit på en mycket bra present till far.

I december väntar familjen karlsson/englund tillökning och det är något aaaalla ser fram emot =) kommer nog bli en bortskämd liten bebis :).

Sedan är det januari ja, och då åker jag och min snyggovän therese till andra (VARMA ;P) länder i fem låååånga underbara månader. Ja minsann inte är det långt kvar till äventyr! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

haha varför tog du "tjockis" kortet på stackars Elsa :P

Ihhhhhhhh snart drar jag till thai med :P

2009-08-27 @ 16:58:35
Postat av: sara

Hon e så sööööt :). Ah det gör du din lilla apa :P gillar inte att du kommer va brun i december!

Postat av: Anonym

Meh du kommmer ju va brunare än mig i ett år efter er resa sen så :P som sist när du va i barceloooona slyna :P

2009-08-28 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback