...

Så mycket som snurrar i mitt huvud nuförtiden. Igår hade jag världens huvudvärk dessutom, kan berott på att jag tog svininfluensasprutan dagen innan dess, men idag mår jag bättre.
Jag blir lite, nej mycket, less på folk i en sån här liten håla ibland. Ska bli skönt att åka ut i världen, bara jag och Therese - slippa allt skvaller om den o den o mig, och bara vara. Underbart ska det bli och det är 18 dagar kvar :)
Nyår: alla e sega med o anmäla sig med vi är ändå uppe i över 30 pers, vilket är väldigt kul, kommer bli bra!!
Juldagen ska ju tydligen jag hålla i också, eller förfesten då, och det kommer garanterat också bli himla kul med gamla sp3a iår igen :).
Ja, det är mycket som ligger och gnager och jag har väldigt mycket tid att tänka på, alldeles för mycket av den varan tror jag :S... Men 80% är ju positiva tankar iaf, det är alltid något..

Hade // Sara D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback