Vissa har det- andra inte.

Jomen varför inte, att börja semester med att bli sjuk kan ju inte bli annat än en hit? Som tur är så är vädret ingen hit heller så jag överlever med min illaluktande kropp i soffandes liggandes framför dumburken.
Snart måste det börjas ringas till norgeTina men jag unnar mig några dagar till att bli frisk på tror jag.
Hoppas hoppas hoppas det går bra!

Hur känns det att vara borta från coop så länge nudå? Jooo det känns väldigt bra och det känns som att jag verkligen behöver den här resan som komma skall, jag är trött på att vara en sån livspessimist hela tiden. Det ska fan bli ändring på det! Varför tänka massa onödiga tankar om sig själv och andra? Åh det är så energislösande ändå gör man det. "varför ser inte jag ut sådär" "åhhh nu ska man jobba igen, ny vecka, same shit" "rutiner rutiner" "tänk om mitt hår också kunde se ut sådär" "tänk om man vore lika smal som henne". SLUUUUUUUUUUUUUUUUUT påt, stoppstoppstopp. Verkligen tar det på krafterna.

I alla fall, efter några veckor med mycket jobb, massor av fotboll och lite vila så andades jag ut och på tio minuter blev jag alltså sjuk, och tjejen utan halsmandlar har ont i halsen när hon sväljer? logiskt nej.
Åska har förföljt oss och huvudet är tungt.

Men - jag hade iaf en blommig klänning på mig i lördags! WIHO TJO FLÖJT HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: frida

o du va/är jävligt snygg också. de du!

2009-07-08 @ 22:27:42
Postat av: Marie

du är fin!

Postat av: martina victoria kuhse

mysig blogg, kika gärna in min! :)

2009-07-12 @ 03:23:05
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Caroline ♥

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-12 @ 03:41:22
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback