Glad, förväntansfull och taggad till tusen!

Wie! Igår var jag modig och pratade med alla 4 i ledningsgruppen på jobbet, fick beviljad tjänstledighet i nästan ett helt år :). En månad till på coop sen bär det av till stooora Fantasybåten igen för massa jobb o en hel del goa pengar ;). (Mary eller Jenn, får jag snylta en säng/soffa hos någon av er natten innan jag går på? Vore underbart, speciellt eftersom jag så sällan träffar er :()

Inte nog med det så har jag och Therese pratat massor med Kilroy och Johanna - tjejen som hjälper oss hänger knappt med i våra entusiastiska planer :)!!! ÅHÅHÅH allt känns så jävla bra nu och även fast jag inte träffar min Martin så mycket så uppskattar jag våra mysstunder och ääälskar min pojkvän för han är bara världsbäst! <3.

Helgen var fruktansvärt bra också faktiskt, match lördag och söndag och trots resultaten (2-3 och 1-1) så är jag mycket nöjd med min insats och det känns ju alltid gött. I lördags blev det spontant grillmys med ett underbart och kanske litet oväntat gäng här hemma hos oss, tess, frida, jag, elin, amanda och määgie. Liite för mkt vin och några fyllesms senare kom jag fram till att det var en jävligt bra kväll med mycket bra folk som slutade hos min bästa martin såklart :D
 



:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

klart du får saris :) 0047-41374501 är mitt norska nummer. hör bara av dig :)

Postat av: Marie

och klart du får här med! 0047-96685086 är mitt nummer! När kommer du?! :) PUSS!

2009-06-04 @ 23:18:52
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Saaaara

Puss på er babes <3 !! I början av juli blir nog första gången mary :D

2009-06-05 @ 14:10:41
URL: http://saaaris.blogg.se/
Postat av: Cissi

så jääla snygg du är då bruden! ( du får låna min säng med?;)

2009-06-14 @ 14:01:46
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Merris

Grr sexy mama ;)

2009-06-20 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback